Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Royal Cert Belgelendirme Gozetim Hizmetleri A.S.

  • İstanbul Anadolu Yakası
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 20 gün önce
Antalya, Bursa, Kayseri, Kocaeli, Nevşehir, Ordu(Fatsa, Ünye), Samsun, Trabzon, Şanlıurfa(Siverek), İstanbul(Asya)(Ataşehir)İş Yerindeİş Yerinde1 gün önce yayınlandıÇalışma ŞekliTam ZamanlıTecrübeTecrübeli / TecrübesizDepartmanMüşteri Hizmetleri / Çağrı M...Müşteri Hizmetleri / Çağ...Başvuru Sayısı131 başvuruÇalışma ŞekliTam ZamanlıTecrübeTecrübeli / TecrübesizBaşvuru Sayısı131 başvuruDepartmanMüşteri Hizmetleri / Çağrı Mer...GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMIMerhaba,RoyalCert, A tipi muayene kuruluşu olup, TÜRKAK akreditasyonu ile 2005 yılından bu yana ISO 9001 ve ISO 14001 sistemlerinde belgelendirme hizmetleri sunan akredite bir belgelendirme kuruluşudur. Şirketimiz, uluslararası bir kimliğe sahip olup 30'dan fazla ülkede var olmakla beraber Türkiye'nin 7 coğrafi bölgesinde de hizmet vermektedir. Aktif insan kavrayışına sahip olan şirketimiz, insan sağlığı ve güvenliğine verdiği değer neticesinde uzman kadrosunu genişletip, bu değerlere sahip kişiler ile beraber hizmet ağını daha ulaşılabilir hale getirmek istiyor. Ortak değer anlayışına sahip olduğunuzu düşünüyor, hizmet ağımızı genişletirken, önce insan dediğimiz bu yolda bize eşlik etmek istiyorsanız, bölge ofislerimizde değerlendirilmek üzere;''Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi' pozisyonumuz için CV'lerinizi bekliyoruz!ARANILAN NİTELİKLER
  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun (Tercihen İİBF)
  • Ms Office programlarını etkin kullanabilen,
  • Tercihen Müşteri İlişkileri Yönetimi veya Çağrı Merkezi bölümlerinde tecrübesi olan,
  • Telefonda iletişim becerileri ve ikna kabiliyeti yüksek,
  • Problem çözme yeteneğine sahip,
  • Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş olan,
  • İnsan ilişkileri güçlü ve diksiyonu düzgün olan,
  • Müşteri ilişkilerinde başarılı,
  • Ekip çalışmasına uyumlu,
İŞ TANIMI
  • Operasyonel süreçlere destek olmak,
  • Arşivleme ve raporlama işlemlerini takip etmek,
  • Planlamada oluşabilecek ani değişikliklere adapte olmak ve saha mühendisleri gelişmelerden haberdar etmek,
  • Gün içinde müşterilerinden gelen şikayet - talep aramalarını karşılamak ve yönetmek,
  • Borçlulara yaşanacak hukuksal süreç ve yasal yaptırımlar hakkında gerekli bilgilendirmeyi sağlayarak, tahsilat işlemlerini gerçekleştirmek.
İlanı Şikayet EtAday KriterleriEğitim Seviyesi Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun)Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.br
KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİNE YÖNELİK AÇIK RIZA BEYANI
brbr
Royalcert Belgelendirme ve Gözetim Hizmetleri A. Ş. (Bundan böyle “Şirket” olarak anılacaktır.) tarafından, 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun (''KVK Kanunu'') ilgili hükümlerine uygun olarak http://tr.royalcert.com/ adresinde bilgimize sunulan 6698 SAYILI KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI KANUNU GEREĞİNCE BİLGİLENDİRME METNİ çerçevesinde;
brbr
Özel nitelikli kişisel verilerim (uyruk, ceza mahkumiyeti ve güvenlik tedbirleri bilgisi, kan grubu, sağlık verileri, din, mezhep ve felsefi inanç, biyometrik ve genetik veriler, dernek, vakıf ve sendika üyeliği, siyasi düşünce vb.) de dahil olmak üzere aşağıda detayları verilen ilgili kişisel verilerimin;
brbr
  • Kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiye ait olduğu açık olan; kısmen veya tamamen otomatik şekilde veya veri kayıt sisteminin bir parçası olarak otomatik olmayan şekilde işlenen; kişinin kimliğine dair bilgilerin bulunduğu veriler; ad- soyad, T.C. Kimlik numarası, uyruk bilgisi, anne adı-baba adı, doğum yeri, doğum tarihi, cinsiyet gibi bilgileri içeren ehliyet, nüfus cüzdanı ve pasaport gibi belgeler ile vergi numarası, SGK numarası, imza bilgisi, taşıt plakası v.b. bilgiler
brbr
  • Kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiye ait olduğu açık olan; kısmen veya tamamen otomatik şekilde veya veri kayıt sisteminin bir parçası olarak otomatik olmayan şekilde işlenen; telefon numarası, adres, e-mail adresi, faks numarası, IP adresi gibi bilgiler
brbr
  • Kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiye ait olduğu açık olan; kısmen veya tamamen otomatik şekilde veya veri kayıt sisteminin bir parçası olarak otomatik olmayan şekilde işlenen; fiziksel mekana girişte, fiziksel mekanın içerisinde kalış sırasında alınan kayıtlar ve belgelere ilişkin kişisel veriler; kamera kayıtları, parmak izi kayıtları ve güvenlik noktasında alınan kayıtlar.
brbr
  • Kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiye ait olduğu açık olan; fotoğraf ve kamera kayıtları (Fiziksel Mekan Güvenlik Bilgisi kapsamında giren kayıtlar hariç), kişisel veri içeren belgelerin kopyası niteliğindeki belgelerde yer alan veriler
brbrbr
  • Kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiye ait olduğu açık olan; kısmen veya tamamen otomatik şekilde veya veri kayıt sisteminin bir parçası olarak otomatik olmayan şekilde işlenen; Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 6. maddesinde belirtilen veriler (örn. kan grubu da dahil sağlık verileri, biyometrik veriler vb.)
brbr
  • Kimliği belirli veya belirlenebilir bir gerçek kişiye ait olduğu açık olan; kısmen veya tamamen otomatik şekilde veya veri kayıt sisteminin bir parçası olarak otomatik olmayan şekilde işlenen Royalcert Belgelendirme Ve Gözetim Hizmetleri A.Ş'e yöneltilmiş olan her türlü talep veya şikayetin alınması ve değerlendirilmesine ilişkin kişisel veriler
brbrbrbr
İşlenmesini, ilgili süreç kapsamında işlenme amacı ile sınırlı olmak üzere kullanılmasını ve paylaşılmasını, gereken süre zarfında saklanmasını ve bu hususta tarafıma gerekli aydınlatmanın yapıldığını, işbu metni, Royalcert Belgelendirme ve Gözetim Hizmetleri A. Ş. Kişisel Verilerin Korunması ve Gizlilik Politikasını ve Aydınlatma Beyanını okuduğumu ve anladığımı kabul ediyorum.
br
" class="k-shadow k-radius overflow-hidden mb-3" data-v-35992c40 data-v-395d4fb4>HizmetHakkımızdaBiz Kimiz?Müşteri odaklılık, geleceği yönlendirme, tarafsızlık ve bağımsızlık, yenilikçilik ve sürekli iyileştirme, gizliliğe ve ahlaki kurallara uymaŞirketin Aydınlatma MetniROYALCERT BELGELENDİRME VE GÖZETİM HİZMETLERİ A.ŞKİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİNE YÖNELİK AÇIK RIZA BEYYan HaklarYemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.), Yemekhane.Royal Cert Belgelendirme Gözetim Hizmetleri A.Ş. İş İlanlarıÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri-Satış Temsilcisi

    INTIA FLASH ILETISIM SAGLIK VE DANISMANLIK CAGRI

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Çağrı merkezi sektörünün liderleri arasında yer alan İntia Şirketler Grubu 2007 Yılından itibaren uzman kadrosu teknolojik alt yapısı ve tüm sorunların çözümünün aslında en basite …
    • 13 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    ZERAY INSAAT

    • Ataşehir, İstanbul
    Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Pazarlama departmanı; Çağrı Merkezi Biriminde görev alabilecek, Tercihen İngilizce bilen, Şirketin satışa konu olan tüm projeleri hak…
    • 13 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Donusum kredi danismanligi

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Finansal Dönüşüm Kredi Danışmanlık bünyesinde görevlendirilecek çağrı merkezi müşteri temsilcisi aramaktayız, adayların sahip olması gereken özellikler aşağıdaki gibidir; - Terci…
    • 13 gün önce