
Müşteri Hizmetleri Sorumlusu
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- En az 1 yıl deneyime sahip,
- Üniversite ya da yüksekokul mezunu,
- Ms Office uygulamalarına hakim,
- Tercihen SAP programı kullanım tecrübesine sahip,
- İletişimi güçlü ve diksiyonu düzgün, multitask çalışabilen,
- Takım çalışmasına uyum sağlayabilecek,
- İş takibi ve planlama yetkinlikleri kuvvetli,
- Siparişlerin şirket politikasına ve ilgili prosedürlere uygun olarak sisteme işlenmesi, takiplerin yapılmasını sağlamak,
- Ürün deposundan sevkiyatı yapılacak siparişlere ait son sevk emrini takip etmek,
- Gün içerisinde bayilerden gelebilecek taleplere çözüm oluşturmak,
- Muhasebe ve finans birimleri ile koordineli çalışarak cari hesap takiplerinin yapmak,