Ofis Asistanı
Gho - Gayrimenkul Hizmet Ortakligi
- Bornova, İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
Sözlü, yazılı ve telefon iletişim becerisi yüksek, insan ilişkilerinde kendine güvenen ve güçlü pozitif, güler yüzlü, diksiyonu düzgün, profesyonel dış görünümüne ve giyimine önem veren, iyi derecede bilgisayar kullanabilen, MS Office uygulamalarına hakim, en az lise mezunu, tercihen 3 yıl iş hayatı tecrübesi olan, hayalleri ve kariyer hedefi olan, eğitim ve gelişime açık, iletişim, temsil, ikna ve sorun çözme yeteneğine sahip, kurumsal bir kimlik çatısı altında çalışabilecek sorumlukta, sosyal medya ve internet kullanımında aktif ve etkin, Bornova bölgesine yakın, toplu taşıma hattı üzerinde ikamet eden veya ulaşımı kolay,
Bunlardan bazılarına sahip olmasa bile yine de bizimle çalışmak isteyecek OFİS ASİSTANI olarak iş arkadaşımızı arıyoruz.İŞ TANIMI:
- Ofisin dışarıya açılan yüzü¨ olduğunu, müşterilerimize karşı markanın ve ofisin imajını yansıtan ve ilk izlenimini sağlayan en önemli kişilerden biri olduğunu çok iyi bilmek.
- Telefonları yanıtlamak ve ilgililere aktarımını hatasız yapmak.
- Pozitif bir şekilde müşterileri ve GHO Profesyonellerini karşılamak.
- Yönetim ekibine asistanlık yapmak ve ihtiyaç duyulduğunda ilanlarını girmek.
- Mailleri almak, ilgililere aktarmak ve takibini yapmak.
- Ofisin karşılama alanın ve toplantı odalarının temiz ve düzenli olmasından sorumlu olmak.
- Ofisi açmak ve kapatmak.
- Gelen evrak takibini yapmak, ilgili kişilere iletmek.
- Dosyalama, arşiv düzeni ve dokümantasyon işlerinden sorumlu olmak.
- Toplantı salonlarını her daim müşterilere hazır halde tutmak ve müşterileri ağırlamakta yönetime destek olmak.
- Ofis yöneticisinin vereceği diğer işleri yapmak.
Eleman Online