Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı \ Otomotiv-İzmir
Webhelp
- İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
- En az ön isans mezunu, tercihen üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun,
- Otomotiv sektöründe deneyimli,
- MS Office programlarını kullanabilen,
- İletişim becerileri gelişmiş ve ikna kabiliyeti yüksek,
- Diksiyonu düzgün, prezantabl,
- Ekibin motivasyon ve enerjisini üst düzeyde tutabilecek, takım çalışmasına yatkın,
- Müşteri memnuniyeti odaklı, hızlı çözüm üretebilen,
- Kişisel gelişimine önem veren, dikkatli ve düzenli çalışma prensibini benimsemiş,
- Esnek çalışma saatlerine uyumlu,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 3 yıl tecilli,
- Otomotiv sektöründe önde gelen markanın gelen çağrılarını yanıtlama,
- Yol yardım süreçleri hakkında detaylı bilgi vermek,
- Yapılan organizasyonların takibini sağlayabilecek takım arkadaşları arıyoruz.
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer