Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı \ Otomotiv-İzmir

Webhelp

  • İzmir
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 1 ay önce
Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet veren Webhelp, Türkiye'de başta İstanbul, İzmir, Ankara, Van olmak üzere toplam 7 şehirde, 14 bini aşkın çalışan ile müşteri hizmet yönetimi ve deneyiminde fark yaratmaya devam etmektedir.GENEL NİTELİKLER
  • En az ön isans mezunu, tercihen üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun,
  • Otomotiv sektöründe deneyimli,
  • MS Office programlarını kullanabilen,
  • İletişim becerileri gelişmiş ve ikna kabiliyeti yüksek,
  • Diksiyonu düzgün, prezantabl,
  • Ekibin motivasyon ve enerjisini üst düzeyde tutabilecek, takım çalışmasına yatkın,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı, hızlı çözüm üretebilen,
  • Kişisel gelişimine önem veren, dikkatli ve düzenli çalışma prensibini benimsemiş,
  • Esnek çalışma saatlerine uyumlu,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ya da en az 3 yıl tecilli,
İŞ TANIMI
  • Otomotiv sektöründe önde gelen markanın gelen çağrılarını yanıtlama,
  • Yol yardım süreçleri hakkında detaylı bilgi vermek,
  • Yapılan organizasyonların takibini sağlayabilecek takım arkadaşları arıyoruz.
İlanı Şikayet EtAday KriterleriEğitim Seviyesi Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Mezun)Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Mezun)Askerlik Durumu Yapıldı, Muaf, TecilliAskerlik Durumu: Yapıldı, Muaf, TecilliÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Çağrı Merkezi HizmetleriHakkımızdaİnsani deneyimler yaratıyor ve iş çözümlerine şekil veriyoruz Dünyanın en heyecan verici markalarına kalıcı değerler yaratmak için zengin bir müşteriYan HaklarServis, Prim, Yemekhane.Webhelp Türkiye İş İlanlarıÖnceki SonrakiÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı/İzmir

    Webhelp

    • İzmir
    Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet …
    • 2 ay önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Danışmanı - İzmir

    Webhelp

    • İzmir
    Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet …
    • 1 ay önce