Bursa Müşteri Merkezi Yöneticisi / Customer Center Manager
VavaCars
- Bursa
- Sürekli
- Tam zamanlı
Müşterilerimizle güvene dayalı ilişkiler kuracak ve bu ilişkileri sürdürecek deneyimli bir Müşteri Merkezi Yöneticisi arıyoruz.Bu pozisyonda başarılı olabilmek için iyi bir iletişimci olmanız, satış, pazarlama ve operasyon ekipleriyle birlikte çalışmanız ve müşterilerle yakın bir ilişki sürdürmeniz gerekmektedir.RequirementsVavaCars'ta Müşteri Merkezi Yöneticisi pozisyonundan ne beklenir:
- Müşterilerin ekspertiz, araç alım/satım ve noter süreçlerini titizlikle izlemek ve yönlendirmek,
- Müşteri randevu saatlerini ve ödeme sürelerini kesintisiz bir şekilde yönetmek ve denetlemek,
- Anlık olarak randevuları ve müşteri takibini yapmak, (-1, aynı gün, +1 ve +3 aramalarını gerçekleştirmek),
- Randevulara katılan müşterilere özel ilgi göstermek ve müşteriyi adil piyasa fiyatına ikna etmek için gerekli güven ortamını oluşturmak,
- Standart Operasyonel Süreçlerini (SOP) mükemmel bir şekilde anlamak ve uygulamak, prosedürel değişiklikleri ve güncellemeleri takip etmek,
- Operasyon bölgesindeki satın alma merkezlerinin tüm ihtiyaçlarını yakından izlemek ve gidermek,
- İş geliştirme fırsatları konusundaki görüşlerinizi düzenli olarak ileterek katkıda bulunmak.
- Ticari Fikirler: Ticari hedefleri daha ileriye taşımak için pazar hakkında sahip olduğunuz bilgilerden yararlanma yeteneği,
- İkna Kabiliyeti: Başkalarını ikna edebilme ve başarılı bir şekilde pazarlık yapabilme yeteneği,
- Güven İnşa Etme: Dürüstlük ve samimiyet sayesinde başkalarının güvenini kazanabilme becerisi,
- Müşteri Odaklılık: Güçlü müşteri ilişkileri kurma ve müşteri odaklı çözümler sunma yeteneği,
- Uyuşmazlık Yönetimi: Uyuşmazlık durumlarını etkin bir şekilde çözebilme yeteneği,
- Adaptasyon Yeteneği: Değişen ihtiyaçlara hızlı bir şekilde uyum sağlayabilme yeteneği,
- İletişim Becerisi: Açık iletişim kurabilme ve farklı gruplarla rahat iletişim sağlayabilme yeteneği,
- İş Birliği: Ekip ortaklıkları kurma ve ortak bir vizyonu paylaşma isteği,
- Etkin İletişim: Farklı müşterilerin özel ihtiyaçlarını iletmek için çoklu iletişim kanalları kullanabilme yeteneği,
- Teknik Bilgi: Yeni teknolojilere hızla adapte olma ve öğrenme isteği.
- Performans bonusu
- Bireysel özel sağlık sigortası
- Ulaşım desteği
- Yemek ücreti
- Sıcak bir çalışma ortamı ve sosyal etkinlikler
- Müşteri Merkezimiz Bursa lokasyonludur.