Sekreter
Kayra Uluslararasi Nakliyat
- Ataşehir, İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
Sekreter pozisyonunda 1–3 yıl deneyimli,
MS Office programlarını etkin şekilde kullanabilen,
Organizasyon ve planlama becerileri güçlü, detaylara dikkat eden, titiz ve düzenli,
İletişim yönü kuvvetli, ekip çalışmasına uyumlu,
Problem çözme ve analitik düşünme becerisi gelişmiş.???? Görev ve Sorumluluklar
Gelen-giden kargo ve posta süreçlerini takip ederek ilgili birimlere zamanında ulaştırmak,
Gelen aramaları zamanında ve profesyonel bir hitap şekli ile yanıtlamak, ilgili birimlere aktarmak,
Şirket içi ve dışı yazışmaları düzenlemek ve takip etmek,
Misafirleri profesyonel ve güler yüzlü şekilde karşılamak ve yönlendirmek,
Toplantı ve seyahat organizasyonlarını planlamak ve koordine etmek,
Ofis ekipmanları ve malzemelerinin düzenli kontrolünü sağlamak,
İdari belgelerin dosyalanması ve arşivlenmesini gerçekleştirmek,
Şirket içi etkinliklerin organizasyonuna destek vermek,
Yönetim ekibine idari destek sağlamak,
Günlük ofis operasyonlarının sorunsuz şekilde yürütülmesine katkı sağlamak.
Yönetici misafirlerine ikram servisinde bulunmak.
Eleman.net