Nadir Hastalıklar Pfizer Sağlık Temsilcisi (İstanbul Avrupa)
- İstanbul
- Kontrat
- Tam zamanlı
- Sorumlu olduğu bölgeyi bütünsel bir bakış açısı ile değerlendirerek fırsat olan kurumları belirler ve önceliklendirir.
- Nadir Hastalıklar iş biriminde sorumlu olduğu terapötik alanlara ilişkin yıllık ve dönemsel iş planlarını mevcut kaynaklar doğrultusunda hazırlar.
- Hazırlamış olduğu iş planı doğrultusunda hedeflenen yıllık ve dönemsel iş hedeflerini ulaşılmasını sağlar.
- Nadir Hastalıklar iş biriminde sorumlu olduğu terapötik alan (Vyndaqel- CM) bölgesinin performans takibini yapar.
- Bölgesindeki iç paydaşlarla iş birliği yaparak, dış paydaşlara yönelik stratejik ve bütünsel bir kurum planının geliştirilmesine katkı sağlar ve karşılanmamış hasta ihtiyaçları için “yenilikçi” çözümler üretir.
- İş planları doğrultusunda planlanan aktiviteleri ve süreçleri takip, kontrol ve koordine eder, kaynak planlamasını yapar.
- Bölgesindeki rakipleri takip eder ve iş birimindeki ilgili birimleri bilgilendirir.
- Sorumlu olduğu kurumlarda uygun aksiyonlarla bu alanda gelişmelerine öncülük eder.
- İlgili uzmanlıklarda sorumlu olduğu terapötik alanda bilinç ve farkındalığının artırılmasından sorumludur.
- Ulusal ve/veya Bölgesel Kurumlarla (bilimsel ve kamu) iş birlikleri kurar ve geliştirir.
- Kurum ve kliniklerle projeler geliştirir ve sürdürür.
- Kurum ve kliniklerde stratejik planlama yapmaktan, iletişim ve koordinasyonu sağlamaktan sorumludur.
- Kurum içi paydaşlar ile çeşitli kanallardan etkili iletişim kurar ve müşteri odaklı iç görülere dayalı değer yaratır, güvenilir bir paydaş olarak danışmanlık rolünü üstlenir.
- Kurum ve kliniklerin ihtiyaçlarını belirler, iç görülerini netleştirir ve yapılacak tüm iletişim/projelerde müşteri odaklı yaklaşım sergiler.
- Hekimlerin, pazar ve tedavi alanı ile ilgili güncel görüşlerini, Nadir hastalıklar İş Birimine iç görüler sağlamak için kullanır.
- Kurumlarındaki paydaşlarının iç görü ve ihtiyaçlarını takip eder.
- İç görü ve ihtiyaçlar doğrultusunda yenilikçi ve yaratıcı kurum odaklı projeler geliştirir.
- Çeşitli paydaşlardan gelen çoklu iç görüleri birbirine bağlar ve iletir. Çoklu Kanal Yönetimi
- Farklı dijital kanalların kurumlarındaki hangi müşteride, ne zaman ve nasıl kullanılacağına dair iç görü sahibidir.
- Çok kanallı müşteri etkileşimi modellerinin etkin bir şekilde kullanıldığından emin olur.
- Nadir hastalıklar ile mücadele eden herkesle el ele yürümek için tutkulu
- İstikrarlı yüksek satış performansı
- Sağlık Sistemi ve kurum/kliniklerin işleyişine hakimiyet
- Büyük kurum ve kilit müşteri yönetimi tecrübesine sahip olmak
- Girişimci ve Çevik zihniyet
- Her seviyeden çeşitli iç & dış paydaşlarla farklı türde görüşmeleri yönetmek için güçlü iletişim becerisi
- Müşteri yakın çalışan ve müşteri merkezli iş modelini benimsemiş olmak
- Büyüme yaklaşımı ile fırsatları görme, iyi bir dinleyici ve iletişimci olarak belirsiz koşullarda başarılı olma
- Etkili ekipler oluşturabilme, duygusal zekaya sahip olma
- Karmaşık bağlamları anlayabilme ve bunu pratik eyleme dönüştürebilme
- Çoklu kanallardan etkin iletişim kurma becerisi (F2F ve Remote hybrid)
- Analitik yaklaşım, iç görüye dayalı amaç odaklı çalışma anlayışı
- İnisiyatif alma ve liderlik becerisi • Türkçe
- Lisans eğitimi
- Seyahat esnekliği
- B sınıfı ehliyet sahibi olma
Vacancies in Turkey