Kalite ve Performans Yönetimi Müdürü

CLUB JOLLY TURIZM VE TICARET A.S

  • İzmir
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 23 gün önce
Tatilcilerin yol arkadaşı, gezginlerin daimi başlangıç noktası olan Jolly Tur olarak biz, 37 yıllık tecrübesiyle tatil dendiğinde akla ilk gelen marka konumuna yükseldik. Şimdiye kadar farklı alanlarda sayısız ödüller kazandık. Bunlardan bazıları; 2010 yılında “En İyi İç Pazar Tur Operatörü”, 2014 “En İyi Seyahat Acentası”, 2016 yılında “ En İyi Turizm Şirketi Ödülü” ,2018 yılında ise “Türkiye'nin En İyi Outgoing Operatörü” seçildik. Tüm bunları çalışanlarımızla, misafirlerimizle yani ailemizle başardık.Turizm sektöründe çeşitli eğitimlerle kendini geliştirmene destek olmaktan, var olan otel ve bölge bilgini zenginleştirerek büyük resmi görmene yardımcı olmaktan ve bir de Jolly Tur bünyesinde seni de aramızda görmekten memnuniyet duyacağımızı bilmeni isteriz.Genel Nitelikler· Üniversitelerin lisans ve ön lisans bölümlerinden mezun,· Çağrı merkezi ve süreçlerinin yönetiminde minimum 10 yıl deneyimli,· Tercihen turizm alanında deneyimi olan satış operasyonunda görev almış,· Çağrı merkezi kalite, eğitim, ölçme, performans yönetimi konularına hakim,· Eğitim içerik hazırlama, eğitim verme ve sunum yetkinlikleri olan,· Ses teknolojileri kullanımı ve analizi konusunda yetkin,· İyi derecede excel kullanan, raporlama ve analiz konusunda yetkin· Sorumluluk sahibi inisiyatif alabilen,· Planlama ve koordinasyon yeteneği güçlü,· Satış, müşteri ve hizmet odaklı çalışma yetkinliğine sahip,· Problem çözme, veri analizi, sunum konularında yetkin,· İş sonuçları ve finansal göstergeler arasında ilişki kuran ve aksiyon alabilen,· Liderlik ve organizasyon yönetimi yetkinliklerine sahip,· Dinamik ve yoğun çalışma temposunda çalışabilecek,· MS Office uygulamalarına hakim,· Seyahat engeli bulunmayan, sektörel fuar ve seyahatlere katılacak.İş Tanımı· Çağrı Merkezi Seyahat Danışmanlarının tüm kalite, eğitim ve performans süreçlerini uçtan uca yönetmek,· Çağrı Merkezi Seyahat Danışmanlarının performans takip sisteminin yönetilmesi ve uygun geliştirme süreçleriyle yukarı çekilmesi,· Çağrı Merkezi operasyon ekiplerini Kalite KPI ve süreç odaklı olarak takip etmek ve geliştirmek adına kalite ve eğitim süreçlerini oluşturmak,· Çağrı Merkezi seyahat danışmanları çağrı takip sistemiyle süreç uyum ve satış arttırma adına düzenli geribildirim operasyonu yönetmek. Satış kazanımına ve kaybına sebep olan faktörlerin analizini yapmak,· Çağrı Merkezi Seyahat Danışmanlarına düzenli satış koçluğu yapılması ve eğitim ihtiyaçlarını belirlenmesi, ikna analizi yapılması,· Çağrı Merkezi iç takip ve denetim mekanizmasının oluşturulmasını sağlamak,· Çağrı Merkezi Yönetim birimlerine periyodik olarak performans raporlarını sunmak ve çağrı merkezindeki performansı iyileştirmek için yeni stratejiler belirlemek,· Operasyonel verimliliği arttıracak ve takipleri sistemli yapacak raporların dizayn etmek,· Çağrı Merkezi performans sistemini düzenli olarak incelemek ve operasyon ihtiyaçlarına uygunluğu konusunda kontrol noktası olmak.İlanı Şikayet EtAday KriterleriEğitim Seviyesi Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Mezun), Doktora(Mezun)Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun), Yüksek Lisans(Mezun), Doktora(Mezun)Kalite ve Performans Gelişimi Takım Yöneticisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.br
Kişisel verileriniz veri sorumlusu sıfatıyla Club Jolly Turizm ve Ticaret A.Ş. olarak (“Jolly Tur”, “Şirket” ya da “Biz” olarak anılacaktır) tarafından iş başvurunuza ilişkin süreçler dahilinde 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'na (“Kanun”) uygun olarak işlenebilecektir.
brbr
Toplanan kişisel verileriniz, Kanun'da öngörülen temel ilkelere uygun olarak ve Kanun'un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde, Şirket tarafından iş başvurularınızın şirketimizin insan kaynakları politikaları kapsamında değerlendirilmesi ve aday havuzunun oluşturulması ve yönetilmesi amacıyla işlenebilecektir. Bu kapsamda kişisel verileriniz;
br
  • Eğitim ve kariyer geçmişinizin, yetkinliklerinizin ve becerilerinizin Şirketimizde bulunan uygun pozisyonlara uygunluğunun değerlendirilmesi,
br
  • Başvurunuzda iletmiş olduğunuz bilgilerin doğruluğunun kontrolü ve geçmişte çalışmış olduğunuz pozisyonlara dair referans gösterdiğiniz kişiler ile iletişime geçilmesi,
br
  • Başvurunuz hakkında sizlerle iletişime geçilmesi ve izninizin bulunması halinde, Şirketimiz ya da grup şirketlerimizde bulunan ve uygun olduğunuzu düşündüğümüz diğer pozisyonlar hakkında tarafınıza bilgilendirmeler yapılması,
br
  • İşe alım süreçlerimizin iyileştirilmesi,
br
  • Yetkili kamu kurumlarınca yapılan bilgi taleplerinin yanıtlanması dahil, tabi olduğumuz mevzuat hükümlerine uyumluluğun sağlanması ve kanuni yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi,
br
  • Şirketimizin hak ve menfaatlerinin korunması; taraf olduğumuz olası uyuşmazlıklar dahilinde bu haklarımızın savunması,
br
amaçlarıyla işlenebilecek ve aşağıda belirtilen taraflarla paylaşılabilecektir.
brbr
İş başvuru süreçleri dahilinde kişisel verilerinizi tarafımıza ilettiğiniz e-postalar, üzerinden başvuru gerçekleştirdiğiniz online kariyer portalları (örn. LinkedIn, Kariyer.net), elden, e-posta yoluyla ve fiziki ya da elektronik formda ilettiğiniz özgeçmişler, tarafınızca beyan edilen referans kişiler üzerinden elde edebiliriz. Bu kapsamda tarafımızca elde edilen kişisel verileriniz; grup şirketlerimiz, kariyer gelişim ve insan kaynakları süreçlerinde bizlere destek olan tedarikçilerimiz, iş ortaklarımız ve kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile paylaşılabilecektir. Kişisel verilerinizi işlerken, Kanun'da yer alan veri sahibinin açık rızası, tarafınızla bir sözleşmenin kurulması veya ifası, veri sorumlusu olarak kanuni yükümlülüklerimizin yerine getirilmesi ile bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması kanuni veri işleme şartlarına dayanıyoruz.
br
Kişisel verilerinize ilişkin haklarınız neler ve bu haklarınızı nasıl kullanabilirsiniz?
brbr
Kanun'un 11. maddesi uyarınca kişisel veri sahibi olarak kişisel verilerinize ilişkin olarak pek çok hakka sahipsiniz. Bu bölümde sahip olduğunuz haklar ve bu hakları nasıl kullanabileceğiniz hakkında sizlere bilgi vermek istiyoruz.
brbr
Kanun'un 11. maddesi uyarınca sahip olduğunuz haklar şu şekildedir:
brbr
  • Kişisel verilerinizin tarafımızca işlenip işlenmediğini öğrenebilirsiniz,
br
  • Eğer kişisel verileriniz bizim tarafımızdan işlenmişse bizden buna ilişkin bilgi talep edebilirsiniz,
br
  • Kişisel verilerinizi hangi amaçlar için işlediğimizi ve kişisel verilerinizi bu amaçlara uygun şekilde kullanılıp kullanılmadığını öğrenebilirsiniz,
br
  • Kişisel verilerinizi yurt içinde veya yurt dışında aktardığımız üçüncü kişileri öğrenebilirsiniz,
br
  • Eğer kişisel verilerinizi eksik veya yanlış işlemişsek, bunların düzeltilmesini isteyebilir ve gerçekleştirilen bu düzeltmelerin kişisel verilerinizi aktarmış olduğumuz üçüncü taraflara da iletilmesini isteyebilirsiniz.
br
  • Kişisel verilerinizi Kanun'a ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlemiş olmamıza rağmen, kişisel verilerinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteyebilir ve bu kapsamda yapılan düzeltmelerin kişisel verilerinizi aktarmış olduğumuz üçüncü taraflara da iletilmesini isteyebilirsiniz.
br
  • İşlediğimiz verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması durumunda, meydana gelen bu sonuca itiraz edebilirsiniz,
br
  • Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle herhangi bir zarara uğramanız hâlinde, hukuka aykırı veri işleme dolayısıyla doğan zararın giderilmesini talep edebilirsiniz.
brbr
Yukarıda saymış olduğumuz haklarınıza ilişkin taleplerinizi tarafımıza ileterek bu haklarınızı kullanabilirsiniz. Haklarınıza ilişkin taleplerinizi mevzuattaki şartlara uygun biçimde gerçekleştirebilmeniz ve kişisel verileriniz üzerinde kolayca kontrol sahibi olabilmeniz için web sayfamızdan ulaşabileceğiniz Jolly Tur Veri Sahibi Başvuru Formu'nu hazırladık. Başvuru formunu doldurduktan sonra, dokümanı formun içinde belirtilen yöntemlerden biriyle tarafımıza iletebilirsiniz. Başvurunuzun niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınızı cevaplandıracağız. Veri sahipleri başvuruları kural olarak ücretsiz cevaplandırılmaktadır; ancak ayrıca bir maliyet doğması halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulunca belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep etme hakkımızı saklı tutmaktayız.
br
" class="k-shadow k-radius overflow-hidden mb-3" data-v-35992c40 data-v-395d4fb4>TurizmHakkımızdaTatilcilerin yol arkadaşı, gezginlerin daimi başlangıç noktası Jolly bugün tatil severlerin desteğiyle sektörün trendlerini belirleyen, başarıları ödüŞirketin Aydınlatma MetniÇalışan Adayı Aydınlatma MetniKişisel verileriniz veri sorumlusu sıfatıyla Club Jolly Turizm ve TicaCLUB JOLLY TURİZM VE TİCARET A.Ş İş İlanlarıÖnceki SonrakiKalite ve Performans Gelişimi Takım Yöneticisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • kalite müdürü

    Randstad

    • İzmir
    Gıda sektöründe faaliyet gösteren global müşterimiz için ''Kalite Müdürü'' arayışımız bulunmaktadır. Kalite kontrol planı ve prosedürlerini takip etmek ve iyileştirmek, Tüm biri…
    • 1 ay önce
  • Kalite Müdürü

    BIRIM MAKINA

    • İzmir
    1988 yılında kurulmuş, üretimin çoğunluğunu 70' e yakın ülkeye ihracat yapan, Metal Geri Dönüşüm makinaları imalatı alanında Türkiye 'nin lider, dünyanın da önde gelen kuruluşların…
    • 11 gün önce
  • Kalite Müdürü

    Neon Makina San.Tic.Ltd.

    • İzmir
    Firmamız, İzmir Çiğli Atatürk OSB'de 10000 m² açık, 6000 m² kapalı alan üzerinde kurulu modern tesisinde yurt içi ve yurt dışı müşterileri için özel dişli kutusu imalatı, dişli tas…
    • 6 gün önce