Ticari Pazarlama Müdürü / FMCG
Michael Page
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Marka stratejisi doğrultusunda satış stratejileri geliştirilmesi ve uygulanması; pazarı destekleyici aktiviteler hazırlanması
- Yerel koşullara uygun stratejilerin geliştirilmesi; rekabet ve pazar analizi yapılması
- Bütçe ve P&L raporlamalarının hazırlanması, forecast planlarının oluşturulması
- Hedef ve realize dosyalarının yayınlanması
- Nielsen raporlarının çıkartılması, yorumlanması ve alınacak aksiyonlar ile ilgili yönetime ve sahaya raporlanması
- Piyasa takibi ve fiyat geçiş çalışmasının yapılması. Fiyat geçişlerinin Netsis ERP sistemine tanımlanması
- Detaylı stok analizi ve proje analizlerinin yapılması.
- Haftalık saha ziyaretlerinin yapılması
- Pazarlama ve Satış Departmanları ile koordineli çalışılması