Müşteri Hizmetleri Sorumlusu

Mikro Yazilim A.S

  • İstanbul Avrupa Yakası
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 13 gün önce
Mikrogrup şirketleri Mikro Yazılım, Zirve Yazılım, Paraşüt, Muhasebetech, Shopside, MevzuatTR'den oluşmaktadır. Mikrogrup şirketlerinin ürün yelpazesi ön muhasebe yapma gereksinimi duyan KOBİ'lerden, kendi muhasebe bölümüne sahip olan KOBİ'lere, oradan mali müşavirlere kadar uzanmaktadır. Ürün ailemizin temel özelliği, mikro, küçük ve orta ölçekli işletmelere, Mikrogrup yaklaşımının yarattığı farkla, kurulumu ve kullanımı kolay, birbirleriyle entegre çalışan, kullanıcıların ihtiyaçlarına göre şekillendirebildikleri modüler ürün ve hizmetleri bir bütün olarak sunmaktır.Mikrogrup olarak, hızla büyüyen ve gelişen organizasyonumuzda birlikteliğin gücüne inanarak cesaretle adım atan, işine tutkuyla sarılarak liderlik eden “Müşteri Hizmetleri Sorumlusu” rolündeki ekip arkadaşımızı arıyoruz! #mikrogrupseninlegüzelNasıl bir ekip arkadaşı arıyoruz ?
  • Üniversitelerin lisans veya ön lisans bölümlerinden mezun,
Muhasebe , Ön muhasebe konusunda deneyimli * Tercihen Mikro Muhasebe programını kullanmış,
  • Tercihen, SQL bilgisi veya deneyimi, ticket sistemi takip süreçleri hakkında bilgisi olan,
  • Tercihen Müşteri Hizmetleri alanında deneyimli,
  • MS Office programlarını kullanabilen,
  • Erkek adaylarda askerlik görevini tamamlamış,
  • Sözlü ve yazılı iletişim kurallarına hâkim,
  • Müşteri memnuniyeti odaklı, yardımsever,
  • Problem çözme becerileri gelişmiş.
Sorumlulukları nelerdir ?
  • Gelen müşteri çağrılarının karşılanması (Teknik yardım talepleri),
  • Bildirilen sorun ve talepler için kayıt açılması ve ilgili birimlere yönlendirilmesi,
  • Kayıt açarken çağrılara önem derecelerine göre öncelik atanması,
  • Çağrının durumu ile ilgili gerektiğinde kullanıcının bilgilendirilmesi,
  • Yardım Masası Müşterilerinde, müşteri memnuniyetinin sağlanması,
  • Sorun giderildiğinde kaydı bildiren birime veya kayıt sahibine e-posta ile veya sözlü olarak geri bildirim yapılmasının sağlanması,
  • Projelerde gerekli evrak ve kayıtların tutulması ve muhafazasının sağlanması
İlanı Şikayet EtAday KriterleriEğitim Seviyesi Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun)Müşteri Hizmetleri Sorumlusu pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Bilişim / YazılımHakkımızda1988 yılında kurulan Mikro Yazılım, her sektördeki küçük, orta ve büyük ölçekli işletmelere özel geliştirdiği kullanımı kolay, kapsamlı ve fonksiyonelYan HaklarÖzel Sağlık Sigortası, Servis, Yemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.), Prim.Mikro Yazılım A.Ş İş İlanlarıMüşteri Hizmetleri Sorumlusu pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Müşteri Hizmetleri Sorumlusu

    KVK TEKNIK SERVIS HIZMETLERI VE TIC.A.S

    • İstanbul Avrupa Yakası
    Heyecanlı, yaratıcı ve profesyonel ekibi ile bugünkü başarısına ulaşan KVK Bakırköy Teknik Servis Müdürlüğü'nde görevlendirilmek üzere 'Müşteri Hizmetleri Sorumlusu' arıyoruz. E…
    • 9 gün önce
  • Müşteri Hizmetleri Sorumlusu - Esenyurt

    Mng Kargo

    • Esenyurt, İstanbul
    Esenyurt 'da bulunan şubelerimizde “Müşteri Hizmetleri Sorumlusu” olarak görevlendirilmek üzere, Şube içi operasyonunda müşteri ilişkilerini yönetecek, Kargo alım ve teslimatı ya…
    • 10 gün önce
  • Müşteri Hizmetleri (Tahsilat) Takım Lideri

    Kale Kilit ve Kalip San. A.S.

    • İstanbul Avrupa Yakası
    Çağrı merkezi ve ekip yönetimi ile ilgili Takım Lideri olarak en az 2 yıl tecrübesi olan Müşteri Hizmetleri/Çağrı Merkezi alanında toplamda min. 4 yıl ve tercihen tahsilat alanınd…
    • 12 gün önce