
Araştırma, Analiz ve Ürün Geliştirme Müdürü
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Rakip analizleri (ürün, dağıtım kanalı, rekabetçi unsurları vb.) yapmak ve öneriler sunmak
- Sosyal medya KPI analizleri yapmak ve öneriler sunmak
- Müşteri sadakat analizleri yapmak ve öneriler sunmak
- Yeni ürün/hizmet fırsatları araştırma, geliştirme ve öneriler sunma
- Yeni ürün fırsatlarının düşünce/fikir aşamasından, kavramlaştırma ve model tasarımı aşamalarını etkin biçimde yönetme
- İşletme, mühendislik, ekonomi veya pazarlama gibi ilgili bir alanda lisans veya yüksek lisans derecesine sahip (Proje Yönetim Sertifikası sahibi olunması tercih sebebi)
- Toplam en az 10 yıl, Pazarlama konusunda en az 7 yıl ve Ürün Geliştirme Yöneticili konusunda en az 5 yıllık deneyim (Sigortacılık ve/veya Hayat Sigortacılığı konusunda deneyim tercih sebebi)
- Araştırma ve Analiz yöntemleri konusunda derin bilgi birikimine sahip olunması
- Ürün Yönetimi ve Pazarlama konularında derin bilgi birikimine sahip olunması
- “Google Analytics" konusunda derin bilgi birikimine sahip olunması