Türkiye Geneli Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Lotus HR
- İstanbul Avrupa Yakası
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Projelerimizde homeoffice, hibrit ya da ofis çalışma imkânı bulunmaktadır.
- Dünyaca ünlü global markaların müşterilerinin yurtdışından gelen çağrılarının yanıtlanması.
- Chat ya da e-mail ile gelen müşteri şikayetlerinin yönetilmesi.
- Aranan nitelikler:
- Anadil seviyesinde Almanca bilen.
- Aktif olarak bilgisayar kullanabilen.
- En az ortaokul mezunu (Tercihen Almanya, İsviçre ya da Avusturya’da eğitim almış olmak)
- Diksiyonu düzgün.
- İletişimi güçlü.
- Müşteri memnuniyeti odaklı.
- Ekip çalışmasına yatkın.
SecretCV