Türkiye Geneli Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Lotus HR

  • İstanbul Avrupa Yakası
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 24 gün önce
Lotus HR - Türkiye Geneli Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş AçıklamasıDanışmanlığını yürüttüğümüz dünyaca ünlü global markaların müşteri hizmetleri ekiplerinin Inbound , Chat , Backoffice ve Outbound kanallarında görev almak üzere anadil seviyesinde "Almanca Bilen Müşteri Temsilcisi ‘’ arayışımız bulunmaktadır.
  • Projelerimizde homeoffice, hibrit ya da ofis çalışma imkânı bulunmaktadır.
İstenen Yetenek ve Uzmanlıklarİş Tanımı
  • Dünyaca ünlü global markaların müşterilerinin yurtdışından gelen çağrılarının yanıtlanması.
  • Chat ya da e-mail ile gelen müşteri şikayetlerinin yönetilmesi.
  • Aranan nitelikler:
  • Anadil seviyesinde Almanca bilen.
  • Aktif olarak bilgisayar kullanabilen.
  • En az ortaokul mezunu (Tercihen Almanya, İsviçre ya da Avusturya’da eğitim almış olmak)
  • Diksiyonu düzgün.
  • İletişimi güçlü.
  • Müşteri memnuniyeti odaklı.
  • Ekip çalışmasına yatkın.
LotusHR Türkiye İş Kurumunun 1461 numaralı izin belgesi ile faaliyet gösteren özel istihdam bürosudur.

SecretCV

Benzer iş ilanları

  • Almanca Bilen Dondurulmuş Gıda Müşteri Temsilcisi

    Doga Insan Kaynaklari Ve Danismanlik Hizmetleri

    • Şişli, İstanbul
    • Beykoz, İstanbul
    Dondurulmuş gıda alanında sen de Almanca kariyerine yön vermek ister misin? Lokasyon: İstanbul - Hibrit **Bilgisayar ve tüm ekipman firma tarafından sağlanmaktadır İş Tanımı;…
    • 17 gün önce
  • Müşteri Temsilcisi (Almanca Bilen)

    Doga Insan Kaynaklari Ve Danismanlik Hizmetleri

    • Kağıthane, İstanbul
    ALMANCA TV KANALI MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ KARİYER FIRSATI! Lokasyon: İstanbul (2 ay ofis sonrası Home Office) Çalışma Saatleri: Pazartesi-Cuma: 08.00-20.00 Cumartesi: 09.00-18.00 …
    • 17 gün önce