Mevcut müşteri portföyünü yönetmek ve müşteri ilişkilerini güçlendirmek,Yeni müşteri potansiyeli oluşturmak ve bu potansiyeli değerlendirmek,Satış hedeflerini belirlemek ve bu hedeflere ulaşmak için stratejiler geliştirmek,Müşteri taleplerini karşılamak ve sorunları çözmek,Satış raporları hazırlamak ve yöneticilere sunmak,ÇOK İYİ DERECEDE İNGİLİZCE, ALMANCA VEYA İSPANYOLCA BİLEN ( KONUŞMA/YAZMA )Öğrenmeye açık, yeni konular öğrenmeyi seven,Telefonda müşterilerle iletişime geçecek,İletişim becerileri yüksek,ikna kabiliyeti olan,Bireysel veya ekip çalışmasına yatkın,Satış destek konusunda en az 2 yıl deneyimli,Tercihen DINAMO ERP gibi programları kullanabilen,MS Office programlarına hakim (Outlook, Excel, Word, Power Point )Çalışma Saatleri: Hafta içi 07:00-17:00Sosyal Haklar: Yemek Ücreti Desteği (Setcard) + Yol + Aylık Alış-Veriş Desteği (Setcard) + TSS + (Net Maaş + Yıllık 1 Maaş İkramiye) + Bayram İkramiyeleriSERVİS GÜZERGAHI: Sultanbeyli, Maltepe, Kartal, Pendik, Tuzla, Gebze, Çayırova, Darıca