Kalite Müdürü
FARHYM OTO. SAN. VE TIC. LTD.STI.
- Ankara
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Otomotiv sektöründe Kalite Sistemleri ve Kalite Kontrol konularında en az 5 yıl yönetici olarak çalışmış, beyaz ve mavi yakalı çalışanlara liderlik edebilecek,
- İyi derecede İngilizce bilen,
- IATF 16949 & AS9100 standartları ve POTI, VDA 6.3, VDA 6.5 denetim araçları konularında iyi bilgi ve uygulamalı deneyime sahip,
- FMEA, APQP, PPAP-PPF, MSA, SPC konularına hakim,
- Balık kılçığı, 8D gibi Problem Çözme tekniklerini etkin kullanabilen,
- Proses kalite problemlerini tespit edip, çözüm alternatifleri sunabilen,
- İŞ TANIMI
- IATF 16949 & AS 9100 & ISO 9001 Kalite Yönetim Sistem Standartlarının firma içerisinde etkin bir şekilde sürdürülmesi için gerekli çalışmaların yürütülmesinin sağlanması,
- VDA 6.3 POTI analiz metoduna göre tedarikçi seçme denetimlerinin yapılması, çıkan uygunsuzlukların takibi ve gerekli aksiyonların alınmasının sağlanması,
- VDA 6.5 Ürün Denetimi & VDA 6.3 Proses Denetimine uygun olarak tedarikçi ve Farhym kapsamındaki proses denetimlerinin yapılması, çıkan uygunsuzlukların takibi ve gerekli aksiyonların alınmasının sağlanması,
- IATF 16949 & AS9100 Kalite Yönetim Sistem Standardı kapsamındaki sistemlerin yeterliliği, uygunluğu ve etkinliğinin değerlendirilmesi amacı ile kalite iç denetimlerinin planlanması, gerçekleştirilmesi ve sonuçlarının sunulmasının sağlanması,
- Müşteri denetimleri öncesinde gerekli hazırlıkların yapılması ve sürecin organizasyonunun sağlanması,
- Yeni proje ve değişikliklerde müşteri spektlerine uygun olarak gerekliliklerin tespit edilmesinin, test, yanmazlık ve IMDS süreçlerinin Farhym ve tedarikçi ayağında takibinin yapılmasının, PPAP-PPF dosyalarının hazırlanması ve müşteriye sunumunun sağlanması,
- Müşteri şikayetlerinin takibinin yapılması, ilgili düzeltici faaliyetlerin belirlenmesi, problemlerin çözümü için ilgili bölümlerle çalışmaların yürütülmesi, bu konularda raporlamaların yapılması,
- Kalite iyileştirme metotları kullanılarak gerekli iyileştirmelerin koordine edilmesi,
- Verimlilik, zaman kayıpları, fireler gibi üretim performans göstergelerinin takibi, değerlendirilmelerin ve raporlamaların yapılması,
- Müşteri-tedarikçi kalite ilişkilerinin yönetilmesi ve yönlendirilmesinin sağlanması,
- İç ve dış kalite performansının takip edilmesi,
- Proses esnasında ve sonrasında belirlenen kalite hedeflerinden sapma olmasını engelleyecek kontrollerin yapılmasının sağlanması,
- Tedarikçi PPM, Hata Bildirimi performanslarının aylık olarak takip edilmesi ve hedeften sapan tedarikçiler için aksiyon alınmasının sağlanması,
- Gerek olması durumunda tedarikçide source inspection yapılması ve süreç iyileştirme çalışmalarında bulunulmasının sağlanması.
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer