
Satış Müdürü
- İstanbul Avrupa Yakası
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Üniversitelerin tercihen Mühendislik fakültelerinden mezunu olmak
- İngilizce bilmek
- Kağıt sektörünün önde gelen firmalarında benzer görevi en az 5 yıl yapmış olmak
- Toplamda en az 15 yıl satış tecrübesine sahip olmak
- Yönetim gücü ve iletişimi etkin
- Satışın dinamiklerinin uygulanması ve yönetimi konusunda deneyimli
- Microsoft Office programlarını iyi seviyede kullanabilen
- Ekip yönetiminde başarılı ve liderlik özelliklerine sahip
- İstanbul Avrupa yakasında ikamet eden / edebilecek olan
- Şirket hedef ve stratejileri doğrultusunda, sorumlu olduğu alanlara ilişkin politikaları belirlemek, bu politikalara uygun olarak faaliyetlerin yürütülmesini takip ve kontrol etmek
- Hedef ve stratejiler doğrultusunda satış bütçesini hazırlamak, Yönetim Kurulu onayı sonrası hedef gerçekleşmelerini periyodik olarak takip ve kontrol etmek. Hedeflerin gerisinde kalan alanlara müdahale etmek, iyileştirici tedbirler almak
- Kendisine bağlı birimlerin şirket amacına yönelik olarak gerekli çalışma düzenini oluşturmak, birim çalışanlarının birbiriyle olan uyumunu sağlamak, çalışmaların kontrolünü ve denetimini yapmak, işlerin doğru zamanda ve yerinde yapılmasını sağlamak
- Mevcut pazar durumunu araştırmak, yeni hizmetler ile yeni pazarlar oluşturmak ve geliştirmek için çalışmalar yapmak
- Hedef müşteri kitlesini belirleyerek yeni müşteriler kazanmak için stratejiler geliştirmek, uygulanmasını sağlamak
- Sektörün durumu, rakiplerin fiyat politikaları ve genel ekonomik şartları göz önünde bulundurarak Şirket fiyat politikasını belirlemek, müşterinin şirketle çalışma durumuna ve özel taleplerine göre yetkisi dahilinde özel fiyatlamalar yapmak
- Şirket kurumsal kimliğinin oluşturulması ve buna uygun reklam ve tanıtım çalışmalarının yapılmasını sağlamak ve yürütülen faaliyetleri takip ve kontrol etmek
- Şirketin pazarlama-satış faaliyetlerine yönelik analizler (karlılık, ciro, birim fiyat, vb.) yapmak, iyileştirici ve geliştirici stratejiler belirlemek
- Potansiyel ve mevcut müşterilerin ihtiyaç ve davranışlarını analiz etmek, mevcut müşterilerde derinleşme ve hacim artırıcı faaliyetleri belirlemek ve uygulanmasını sağlamak
- Şirketin gerçekleşen cirolarını takip etmek ve hedeflerin tutturulması için çözüm önerileri geliştirmek
- Şirketin pazarlama faaliyet raporlarını hazırlamak, analiz etmek ve iyileştirmeye yönelik öneriler geliştirmek
- Çalışmayı bırakan müşterilerin kaybedilme sebeplerini analiz etmek, bu müşterileri tekrar kazanmak için stratejiler geliştirmek ve öneriler sunmak
- Hacim ve karlılığı artırmaya yönelik olarak mevsimsel, dönemsel satış kampanyaları düzenlenmesine yönelik öneriler geliştirmek
- Yurt dışı ve yurt içi satış pazarlama ekibini yönetmek
- Tedarikçi firma pazar araştırması yapmak, tedarikçilerle şirkete fiyat ve kalite avantajı sağlayacak şekilde ilişkiler geliştirmek
- Tedarikçileri belli dönemlerde değerlendirmek ve kayıtlarını tutmak. Onaylı tedarikçi listesi oluşturarak 6 ayda bir güncellenmesini sağlamak
- Uzun dönem tedarikçilerin fiyat değişimlerini analiz ederek, kurum için en avantajlı fiyatlardan işlem yapılmasını sağlamak
- Satın alma ve baskısı yapılacak ürünlerin/hizmetlerin firma teklif alımlarını, tedarik sürelerini, fiyat değişikliğini, planlamasını, stok seviyesini, fatura - irsaliye kontrolünün yapılmasını sağlamak
- Faaliyet gösterilen sektörlerdeki kanuni gelişmeleri takip etmek; faaliyetlerini bunlara uygun hale getirmek ve hazırlanması gereken raporların zamanında hazırlanmasını ve iletilmesini sağlamak
- Çevre koruma, İş sağlığı ve iş güvenliği kurallarına uygun çalışmak, çalışılmasını kontrol ve takip etmek
- Amirinin verdiği diğer görevler ile dış (yasal) ve iç mevzuat ve sektör teamülleri gereği yerine getirmesi gereken görevleri yapmak.