
Kurumsal Kalite Müdürü
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Kalite süreçleri konusunda en az 10 yıl deneyimli
- Üniversitelerin Mühendislik Fakültesi, Fen Edebiyat Fakültesi, İşletme Fakültesi gibi bölümlerinden mezun
- Çok iyi derecede İngilizce bilen
- MS Office uygulamalarını ileri seviyede kullanabilen
- İnsan ilişkilerinde başarılı, ikna kabiliyeti, iletişim ve sunum becerileri yüksek
- Hedef odaklı, araştırmacı, yenilikçi, kişisel ve satışta mesleki gelişime önem veren
- Analitik bakış açısına sahip, çözüm ve sonuç odaklı
- Dinamik, iletişimi güçlü, takım çalışmasına yatkın ve gelişime açık
- İş takibi ve sonuçlandırma konusunda başarılı ve sorumluluk sahibi olan
- Yazılı ve sözlü iletişim becerisi, sunum, raporlama ve temsil yeteneği olan
- İkna yeteneği, ilişki yönetimi ve güçlü koordinasyon becerisine sahip
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış
- Sürücü belgesine sahip
- Seyahat etme engeli olmayan
- Yenilikçi ve modern bir bakış açısıyla, Şirket bünyesinde Kurumsal Kalite Yönetim Sistemlerinin kurulmasına ve yönetilmesine liderlik eder.
- Bu sistemlerin etkin şekilde çalışması için iş birimleri ile birlikte çalışır.
- Şirket içindeki dokümantasyon yapısını (süreç, politika, prosedür, talimat vs.) güçlendirir ve iyileştirir.
- Doküman yayınlama sürecini optimize eder.
- Dokümanların hazırlanması, yayınlanması ve saklanması süreçlerini dijital ortama taşır.
- SEÇG Müdürü ile müşterek hareket ederek SEÇG-K müdürlerini ve iş ortaklarını kalite konularında yönlendirir.
- İç Denetim ile müşterek hareket ederek öz denetimleri (self-audit) planlar.
- Entegre Yönetim sistemi (ISO 14001, ISO 9001, ISO 45001, ISO 22301, ISO 27001) sürekliliğini sağlamak, süreçlerini iyileştirmek, kurallarına uymak, uyulmasını sağlamak
- Entegre yönetim sistemi amaçlarını gerçekleştirmek için ilgili kişiler ile iş birliği yapmak
- Şirket genelinde süreç haritalarını iş birimleri ile birlikte oluşturur ve değerlendirir.
- Kurumsal Kalite ile ilgili Şirket kültürü oluşturur ve bu konudaki değişimi yönetir.
- Belirlenen Kurumsal Kalite standartlarının, Şirket içinde her seviyede anlaşıldığının ve gerçekleştirildiğine dair güvencenin, oluşturulan süreç, prosedür, standart ve kontrol mekanizmaları ile sağlanması
- Kalite sistemleri, akreditasyon ve sertifikasyon stratejilerini oluşturur.
- Şirketin sahip olduğu ISO sertifikalarının şartlarının yerine getirilmesini sağlar.
- Alınacak başkaca sertifikalar için değerlendirme yapar ve yönetime sunar.
- Alınması kararlaştırılan sertifikalar için yapılacak çalışmalarda koordinasyonu sağlar.
- Gerekli alanlarda kontrol ve iyileştirme noktalarını tespit ederek süreç optimizasyonuna önderlik eder.
- Aksiyonların takibini sağlar.
- Kalite sistemleri ile ilgili iç ve dış (bağımsız) denetimlerin planlanmasını, aksiyonların takibini, denetçi firmalar ile iletişimi sağlar.
- Tedarikçi/yüklenici iyileştirme süreçlerini Satınalma Bölümü ile birlikte sürdürür