Çağrı Merkezi Müşteri İletişim Uzman Yardımcısı

Skechers

  • İstanbul Avrupa Yakası
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 1 ay önce
Amerika'da günlük giyim ve çocuk kategorilerinde açık ara pazar lideri olan Skechers, spor ayakkabı kategorisinde de Amerika'nın en büyük ikinci markası. 1992 yılında tüketiciler ile buluşan marka, fonksiyonellik ve tasarımı bir araya getiren ürünleriyle dünya çapında bir ayakkabı fenomeni haline geldi. Özellikle yürüyüş, koşu ve günlük ayakkabı modelleri odağında farklılaşan Skechers, sunduğu sıra dışı rahatlık ve renkli tasarımlarla yepyeni bir dönem başlattı. Geçmişten bu yana Britney Spears, Christina Aguilera, The Black Eyed Peas, Robert Downey Jr., Rob Lowe, Matt Dillon, Kim Kardashian, Demi Lovato ve Kelly Brook gibi isimlerin marka yüzü olduğu Skechers, Türkiye'de 2011 yılından bu yana OLKA SPOR A.Ş. tarafından tüketiciye hizmet veriyor ve kısa süre içerisinde Türk tüketicisi tarafından sahiplenildi. Global anlamda dünyanın en büyük markalarından biri olan Skechers, 190'dan fazla ülkede 1.000'in üzerinde mağazası, sezonluk 3.500 modellik koleksiyonu ile faaliyetlerini sürdürüyor.Şirketimizin Esenyurt'da bulunan ofisinde görevlendirmek üzere aşağıdaki niteliklere sahip "Çağrı Merkezi Müşteri İletişim Uzman Yardımcısı" aramaktayız.
  • Tercihen Lisans mezunu,
  • Çağrı merkezi, şikayet yönetimi, satış sonrası hizmetler, tele satış vb. süreçlerde min. 1 yıl tecrübeli,
  • MS Office programlarını kullanabilen,
  • Tercihen Nebim V3 ERP ve Next4biz programını kullanabilen,
  • Müşteri memnuniyetine özen gösteren ve ikna kabiliyeti yüksek olan,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Ekip çalışmasına yatkın, iş takibi güçlü, çözüm ve sonuç odaklı,
  • Esenyurt, Beylikdüzü, Hadımköy vb. çevre ilçelerde ikamet eden,
İş Tanımı
  • Müşteri İletişim Merkezinde görev alarak müşterilerin sözlü ve yazılı kanalardan ilettiği şikayet&bilgi ve öneri içerikli talepleri karşılamak,
  • Çağrı Merkezi ve Back Office süreçlerini yürütmek,
  • Müşterilerden gelen talep ve şikayetlerin bildirim yönetim sistemine girişlerini yapmak ve ilgili birimlere yönlendirerek uçtan uca takibini sağlamak.
İlanı Şikayet EtAday KriterleriEğitim Seviyesi Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Askerlik Durumu Muaf, YapıldıAskerlik Durumu: Muaf, YapıldıÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.brbr
Veri sorumlusu Olka Spor Malzemeleri Ticaret A.Ş. (“OLKA” veya "Şirket”) olarak İnsan kaynakları süreçlerinin yönetimi ve personel temini için, KARİYER.NET internet sitesi üzerinden iş ilanları çıkmakta ve adaylar tarafından yapılan başvurular ve yüklenen özgeçmiş belgeleri üzerindeki genel nitelikli kişisel verileri işlemektedir. İşbu aydınlatma metni bu hususta personel adaylarını bilgilendirmek için hazırlanmıştır. OLKA, kariyer web sayfası üzerinden elektronik ortamda doğrudan sizlerden aldığı iş başvurularında yer alan kişisel verileri; (Kimlik (Ad-Soyad-Yaş), İletişim (Adres, telefon, e-posta), Eğitim, Mesleki deneyim, Askerlik Durumu, Ücret, Özgeçmiş üzerinde yer alan Fotoğraf);
brbr
  • Personel temini ve aday havuzu oluşturulması
br
  • Çalışan adayı başvuru, seçme ve yerleştirme süreçlerinin yönetilmesi
br
  • İleride doğabilecek uyuşmazlıklarda delil olarak kullanılması,
br
  • İnsan Kaynakları operasyonlarının ve iş süreçlerinin yürütülmesi,
brbr
Amaçlarıyla sınırlı olarak ve kanunlarda öngörülen işleme şartına dayalı olarak bir sözleşmenin kurulması ile doğrudan bağlantılı olması ve haklarınıza zarar vermemek kaydı ile meşru menfaatlerimiz hukuki gerekçelerine dayanılarak; şirketimiz tarafından sınırlı bir süre işlenebilecektir. İş görüşmesine davet edilmemeniz halinde verileriniz 1. yılın sonunda imha edilecektir. İş görüşmesine davet edilmeniz ve/veya işe alınmanız durumunda tarafınıza ayrıca yazılı bilgilendirme yapılacaktır.
brbr
Şirketimizle paylaşılan kişisel veriler burada belirtilen amaçlar dışında kullanılmayacak ve hukuki uyuşmazlıkların giderilmesi veya ilgili mevzuatı gereği talep halinde adli makamlara veya ilgili kamu kurumları dışında 3. Kişilerle paylaşılmayacaktır.
brbr
Özgeçmiş belgenizde Sağlık, Sabıka Kaydı, Dernek/Vakıf üyeliği, Din bilgisi, Siyasi Düşünce gibi özel nitelikli kişisel verilerinize kesinlikle yer verilmemesi gerekir. OLKA, iş görüşmesine bizzat davet etmediği ve işe alımına karar vermediği kişilere ait bu tür verileri işlememektedir. İşe alınmanıza karar verilmesi durumunda Sağlık ve Sabıka kaydından ibaret özel nitelikli kişisel verileriniz talep edilebilecek ve bu kapsamda açık rızanız istenebilecektir. Özgeçmiş belgenizde ve işe uygun bulunmanız halinde tarafınızca paylaşılacak olan aile bireylerinize ait bilgiler ve bildireceğiniz referanslarınıza ait veriler için her türlü aydınlatma ve gerekli ise açık rıza alma sorumluluğun sizin üzerinizde olduğunu hatırlatırız.
brbr
Başvuru formu ve detaylı Kişisel Veri Gizliliği Politikası'na Skechers.com.tr internet sitesinden ulaşabilirsiniz. Başvurularınızı aşağıda belirtilen posta adresimize yazılı olarak iletebileceğiniz gibi web sitemizde belirtilen e-posta adresine de kimliğiniz teyit edilecek biçimde e mail yolu ile iletebilirsiniz.
brbr
OLKA SPOR MALZEMELERİ TİCARET A.Ş. (Veri sorumlusu)
br
Adres: Etiler, Cengiz Topel Caddesi, Le Meridien Plaza Kat 2, No:39 Beşiktaş / İstanbul
br
Mersis - 0641031413000014
brbr
" class="k-shadow k-radius overflow-hidden mb-3" data-v-35992c40 data-v-395d4fb4>Tekstil / AyakkabıcılıkHakkımızdaAmerika'da günlük giyim ve çocuk kategorilerinde açık ara pazar lideri olan Skechers, spor ayakkabı kategorisinde de Amerika'nın en büyük ikinci markaŞirketin Aydınlatma MetniPERSONEL ADAYI AYDINLATMA METNİVeri sorumlusu Olka Spor Malzemeleri Ticaret A.Ş. (“OLKA” veya "ŞirkeYan HaklarYemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.), Prim.Skechers Türkiye İş İlanlarıÖnceki SonrakiÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri Deneyimi Uzman Yardımcısı

    oBilet Bilisim Sistemleri As

    • İstanbul Avrupa Yakası
    2012 yılında kurulan Obilet.com, yüzlerce otobüs, havayolu ve feribot firmasının listelendiği uçtan uca bir seyahat biletleme uygulamasıdır. Obilet, otobüs firmalarına SaaS modeliy…
    • 8 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri İlişkileri Uzman Yardımcısı

    oBilet Bilisim Sistemleri As

    • İstanbul Avrupa Yakası
    2012 yılında kurulan Obilet.com, yüzlerce otobüs, havayolu ve feribot firmasının listelendiği uçtan uca bir seyahat biletleme uygulamasıdır. Obilet, otobüs firmalarına SaaS modeliy…
    • 3 gün önce
  • Müşteri İletişim Merkezi Uzman Yardımcısı

    ALJ Finansman A.S.

    • İstanbul Avrupa Yakası
    ALJ Finans Müşteri İletişim Merkezi Ekibi'nde görevlendirmek üzere ''Müşteri İletişim Merkezi Uzman Yardımcısı arıyoruz. GENEL NİTELİKLER · Ön lisans ya da lisans mezunu · Mi…
    • 10 gün önce