(İzmir) Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Lotus HR

  • İzmir
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 24 gün önce
Lotus HR - (İzmir) Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş AçıklamasıDanışmanlığını yürüttüğümüz dünyaca ünlü global markaların müşteri hizmetleri ekiplerinin Inbound , Chat , Backoffice ve Outbound kanallarında görev almak üzere anadil seviyesinde "Almanca Bilen Müşteri Temsilcisi ‘’ arayışımız bulunmaktadır.
  • Projelerimizde homeoffice, hibrit ya da ofis çalışma imkânı bulunmaktadır.
İstenen Yetenek ve Uzmanlıklarİş Tanımı
  • Dünyaca ünlü global markaların müşterilerinin yurtdışından gelen çağrılarının yanıtlanması.
  • Chat ya da e-mail ile gelen müşteri şikayetlerinin yönetilmesi.
  • Aranan nitelikler:
  • Anadil seviyesinde Almanca bilen.
  • Aktif olarak bilgisayar kullanabilen.
  • En az ortaokul mezunu (Tercihen Almanya, İsviçre ya da Avusturya’da eğitim almış olmak)
  • Diksiyonu düzgün.
  • İletişimi güçlü.
  • Müşteri memnuniyeti odaklı.
  • Ekip çalışmasına yatkın.
LotusHR Türkiye İş Kurumunun 1461 numaralı izin belgesi ile faaliyet gösteren özel istihdam bürosudur.

SecretCV

Benzer iş ilanları

  • Müşteri Temsilcisi (Almanca Bilen)

    Ht Media

    • Bayraklı, İzmir
    İyi derecede Almanca bilen kadın çalışma arkadaşları arıyoruz.. Almanya’da bir reklam firmasının acentesiyiz.. İşimiz rahat bir iştir günlük ortalama 8 saat mesai yapıyoruz ve deva…
    • 16 gün önce
  • 7/24 Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Procat International

    • İzmir
    Procat International - 7/24 Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş Açıklaması 2004 yılında kurulan Procat, yüksek verimlilik, kesintisiz destek, hızlı kurulum talep eden ve talep ed…
    • 2 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Engelli Kadrosu)

    Procat International

    • İzmir
    Procat International - Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Engelli Kadrosu) İş Açıklaması 2004 yılında kurulan Procat, yüksek verimlilik, kesintisiz destek, hızlı kurulum talep ede…
    • 2 gün önce