
Müşteri Hizmetleri Sorumlusu
- Gebze, Kocaeli
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Minimum önlisans veya lisans mezunu,
- Müşteri hizmetleri veya ilgili alanlarda deneyim sahibi,
- MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
- Güçlü iletişim ve liderlik becerilerine sahip, ekip çalışmasına yatkın,
- Müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik analitik düşünme ve sorun çözme becerisine sahip,
- Eğitim ve gelişim süreçlerini desteklemeye istekli.
- İş akışlarını takip etmek, koordine etmek ve raporlamak; günlük operasyonların verimliliğini sağlamak,
- Müşteri taleplerini etkin şekilde yönetmek, sorunları hızlı ve etkili bir şekilde çözmek; müşteri memnuniyetini artıracak stratejiler geliştirmek,
- Müşteri geri bildirimlerini toplamak, analiz etmek ve bu verilerle hizmet kalitesini artırmaya yönelik öneriler geliştirmek,
- Müşteri hizmetleri süreçlerini ve prosedürlerini düzenli olarak gözden geçirmek ve sürekli iyileştirmek,
- Hedefleri belirlemek, KPI’ları takip etmek ve raporlamak,
- Şikâyet ve zorlukları yönetmek için etkin kriz yönetimi uygulamak, gerektiğinde üst yönetim ile iş birliği yapmak,
- Şirket çalışanları, müşteriler ve tedarikçilerle iş birliği içinde çalışarak güçlü iletişim ve ilişkiler kurmak.