Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi-Ankara

Rs Otomotiv Grubu

  • Gölbaşı, Ankara
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 24 gün önce
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI
Şirketimizin Ankara Konya Yolu şubesinde görevlendirilmek üzere 'Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi' pozisyonu için takım arkadaşı arıyoruz.Genel Nitelikler. İlgili bölümlerde en az Ön Lisans, tercihen Lisans mezun
  • Tercihen Otomotiv sektöründe benzer bir pozisyonda minimum 2 yıl tecrübeli,
  • İyi düzeyde MS Office programları kullanabilen,
  • Yazılı ve sözlü iletişimi güçlü, temsil yeteneği kuvvetli ve ikna odaklı,
  • Planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş, iş takibi yapabilen ve sonuç
odaklı çalışma becerilerine sahip,
  • Zaman ve kriz yönetim becerilerine sahip, sebep sonuç ilişkisi kurabilecek,
  • Sonuç ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışabilecek, ekip çalışmasına yatkın,
  • Çağrı Merkezi üzerine kariyer hedefi olan,

Eleman.net