Kobi Müşteri Yöneticisi
Superonline Iletisim Hizmetleri
- Türkiye
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Yönettiği müşteri portföyündeki mevcut kurumsal müşterilerin erişimine sunulan bütün ürün kalemleri dahilinde satış ve satış sonrası faaliyetlerin şirket beklentilerine uygun olarak yönetiminden sorumlu olacak,
- Aylık, çeyreklik ve yıllık müşteri gelişim planlarını oluşturularak satış ve KPI hedeflerinin gerçekleştirilmesini sağlayacak,
- Mevcut müşteri portföyüne planlı ve aktif ziyaretler yaparak müşteri potansiyelini ve ihtiyaçlarını tespit edecek,
- Portföyünü Turkcell’ in kurumsal ürün ve çözümleri doğrultusunda geliştirecek,
- Portföyündeki müşterilerin bağlılığını sağlamaya ve arttırmaya yönelik faaliyetleri gerçekleştirecek,
- Müşteri memnuniyetini sağlayarak müşteri şikayetlerini takip edecek ve çözüme kavuşturacak,
- Satış ve hedef odaklı iş planlamasıyla yönettiği portföyün Turkcell‘in yeni Digital İş Servisleri ürünleri ile penetrasyon’u sağlayabilecek ,
- Network, Cloud, Güvenlik ve katma değerli dijital servis ürünlerinde alacağı eğitimler ile gelişim gösterebilecek,
- Üniversitelerin ön lisans, tercihen lisans bölümlerinden mezun,
- Tekirdağ ve Edirne illerinde ikamet eden / edebilecek,
- Telekomünikasyon ve / veya Bilişim sektöründe Satış ve Kurumsal Stratejik Müşteri Portföy Yönetimi konusunda en az 2 yıl deneyimli,
- İletişim becerisi ve ikna kabiliyeti yüksek,
- Müşteri Memnuniyeti odaklı
- Satış öncesi çözüm, tasarım ve planlama tecrübesi bulunan,
- Diksiyonu düzgün, prezantabl ve temsil yeteneği kuvvetli,
- Analitik, sonuç odaklı
- Ticari bakış açısı ve satış başarma arzusu yüksek,
- Teknolojiye meraklı, piyasayı, rekabeti ve sektördeki yenilikleri takip eden,
- MS Office Programlarını iyi derecede kullanabilen,
- Aktif araç kullanabilen,
- Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.
SecretCV