Kobi Müşteri Yöneticisi

Superonline Iletisim Hizmetleri

  • Türkiye
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 24 gün önce
Superonline İletişim Hizmetleri - Kobi Müşteri Yöneticisi İş AçıklamasıTurkcell Kobi Çözüm Merkezi olarak faaliyet gösteren A Grup Telekom şirketimiz bünyesinde Turkcell ürün ve servislerinin; mevcut müşteri portföyüne satış ve satış sonrası süreçleri kapsayarak sunulmasından, alternatif satış kanallarının geliştirilmesi ve yönetilmesinden sorumlu olacak, mevcut portföyün memnuniyetini sağlayarak geliştirecek kurumsal yetkinliklere sahip, çalıştığı kurumu en iyi şekilde temsil edebilecek Kobi Müşteri Yöneticisi Arayışımız bulunmaktadır.Görev Tanımı ve Sorumluluklar:
  • Yönettiği müşteri portföyündeki mevcut kurumsal müşterilerin erişimine sunulan bütün ürün kalemleri dahilinde satış ve satış sonrası faaliyetlerin şirket beklentilerine uygun olarak yönetiminden sorumlu olacak,
  • Aylık, çeyreklik ve yıllık müşteri gelişim planlarını oluşturularak satış ve KPI hedeflerinin gerçekleştirilmesini sağlayacak,
  • Mevcut müşteri portföyüne planlı ve aktif ziyaretler yaparak müşteri potansiyelini ve ihtiyaçlarını tespit edecek,
  • Portföyünü Turkcell’ in kurumsal ürün ve çözümleri doğrultusunda geliştirecek,
  • Portföyündeki müşterilerin bağlılığını sağlamaya ve arttırmaya yönelik faaliyetleri gerçekleştirecek,
  • Müşteri memnuniyetini sağlayarak müşteri şikayetlerini takip edecek ve çözüme kavuşturacak,
  • Satış ve hedef odaklı iş planlamasıyla yönettiği portföyün Turkcell‘in yeni Digital İş Servisleri ürünleri ile penetrasyon’u sağlayabilecek ,
  • Network, Cloud, Güvenlik ve katma değerli dijital servis ürünlerinde alacağı eğitimler ile gelişim gösterebilecek,
Kobi Müşteri Yöneticisi pozisyonumuz için başvurularınızı bekliyoruz. İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar
  • Üniversitelerin ön lisans, tercihen lisans bölümlerinden mezun,
  • Tekirdağ ve Edirne illerinde ikamet eden / edebilecek,
  • Telekomünikasyon ve / veya Bilişim sektöründe Satış ve Kurumsal Stratejik Müşteri Portföy Yönetimi konusunda en az 2 yıl deneyimli,
  • İletişim becerisi ve ikna kabiliyeti yüksek,
  • Müşteri Memnuniyeti odaklı
  • Satış öncesi çözüm, tasarım ve planlama tecrübesi bulunan,
  • Diksiyonu düzgün, prezantabl ve temsil yeteneği kuvvetli,
  • Analitik, sonuç odaklı
  • Ticari bakış açısı ve satış başarma arzusu yüksek,
  • Teknolojiye meraklı, piyasayı, rekabeti ve sektördeki yenilikleri takip eden,
  • MS Office Programlarını iyi derecede kullanabilen,
  • Aktif araç kullanabilen,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış.

SecretCV

Benzer iş ilanları

  • Kobi Müşteri Yöneticisi

    Anadolu Telekom-Turkcell Kobi Cozum Merkezi

    • Türkiye
    Anadolu Telekom-Turkcell Kobi Çözüm Merkezi - Kobi Müşteri Yöneticisi İş Açıklaması İŞ TANIMI: Turkcell Kobi Çözüm Merkezi olan şirketimizde: Firma tarafından belirlenen satış h…
    • 24 gün önce
  • Kobi Müşteri Yöneticisi

    Cellnet TURKCELL SUPERONLINE

    • Kocaeli ili
    İŞ AÇIKLAMASI: Türkiye’nin en çok çalışılmak istenen şirketi olan Turkcell’in, Kurumsal Hizmetler bünyesinde faaliyet gösteren CELLNET Kobi Çözüm Merkezimizin çatısı altında, Tur…
    • 10 gün önce
  • Kobi Müşteri Yöneticisi

    CELLNET

    • Sakarya
    CELLNET - Kobi Müşteri Yöneticisi İş Açıklaması Türkiye’nin lider GSM ve telekomünikasyon şirketi olan Turkcell Superonline'ın CELLNET Kobi Çözüm Merkezi çatısı altında, kurumsal…
    • 10 gün önce