Çağrı Merkezi Vatandaş Temsilcisi
CUREMEDIST HEALTHY TUR. VE ILETISIM A.S.
- Ankara
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Operatör tarafından oluşturulan başvuruları sistem üzerinde karşılayıp idare işleyişi ile ilgili kanun, kanun hükmünde kararname, yönetmelik, genelge, tüzük, yönerge gibi mevzuatların tamamından sorumlu olup süreci yöneterek gerekli işlemleri sağlamak.
- Yardıma ihtiyaç duyan vatandaşlardan gelen acil çağrıları çözümlemek ve takip etmek.
- Operatör tarafından yönlendirilen başvuruları konusuna bağlı olarak ilgili birimlere aktarmak.
- Başvuruların sonuçlanana kadar ve sonrasında, sistem üzerinden takibini sağlamak.
- En az lisans mezunu ( Liselerin sağlık meslek bölümlerinden mezun olup herhangi bir üniversitenin lisans bölümünden mezun olmak veya üniversitelerin sağlık bilimleri fakültesi lisans bölümünden veya psikoloji, sosyal hizmet, psikolojik danışmanlık ve rehberlik bölümlerinden mezun olanlar veya üniversitelerin sağlıkla ilgili ön lisans programlarından mezun olup herhangi bir üniversitenin lisans bölümünü tamamlayanlar )
- İletişim becerisi yüksek
- Diksiyonu düzgün ve ikna kabiliyetine sahip
- Takım çalışmasına yatkın
- Genç, dinamik, disiplinli ve dikkatli
- Sorun çözebilen, sonuç odaklı
- Tercihen müşteri hizmetleri ve çağrı merkezi konusunda deneyimli.
Yenibiriş