HR Business Partner
Adecco
- İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
- İnsan Kaynakları, İşletme Yönetimi veya ilgili bir alanda lisans derecesi,
- Toplamda 5+ yıl İK deneyimi,
- İleri derecede İngilizce bilen,
- Yönetici ihtiyaçlarını ve pozisyon gereksinimlerini dikkate alarak iş ilanlarını oluşturma, aday havuzu yaratma, mülakatları organize etme ve gerçekleştirme, referans kontolü yapma ve dokümantasyon,
- İK en iyi uygulamaları, istihdam yasaları ve düzenlemeleri konusunda bilgili,
- Güçlü iletişim ve kişilerarası beceriler, organizasyonun her seviyesinde sağlam ilişkiler kurabilme yeteneği,
- İK projelerini ve girişimlerini yönetme ve liderlik etme yeteneği,
- İK uygulamaları kullanımı (örneğin, SAP, Workday)
- İş liderleriyle iş hedeflerini ve amaçlarını anlayarak, bunları destekleyen İK stratejilerini yürütme,
- Yetenek yönetimi, performans yönetimi, çalışan ilişkileri gibi geniş bir İK konularında uzman tavsiye ve rehberlik sağlama,
- Yöneticilere İK en iyi uygulamaları hakkında koçluk yapma ve karmaşık çalışan konuları ele almak için destek sağlama,
- Çeşitli fonksiyonel ekiplerle işbirliği yaparak İK zorluklarıyla başa çıkma ve sürekli iyileştirmeyi sürdürme.
- İK metriklerini ve trendlerini analiz ederek iyileştirme alanlarını belirleme ve harekete geçme önerilerinde bulunma,
- İK en iyi uygulamalarını ve endüstri trendlerini takip etme ve bu bilgiyi İK ekibi ve iş liderleriyle paylaşma,