
Bölge Satış Müdürü
- İstanbul Avrupa Yakası
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Training
- Organization
- Recruitment,
- Consultancy,
- Human Resources
- Üniversitelerin İktisadi-İdari Bilimler ve Mühendislik Fakülteleri ilgili bölümlerinden mezun
- Tercihen Medikal sektöründe olmak üzere en az 5 yıl satış tecrübesi olan
- Müşteri ve sonuç odaklı
- Dinamik, iletişimi güçlü, takım çalışmasına yatkın ve gelişime açık
- Yazılı ve sözlü iletişim becerisi, sunum, raporlama ve temsil yeteneği olan
- Prezentabl
- Problem çözme becerisi gelişmiş
- Dikkat ve konsantrasyon kabiliyeti yüksek
- Seyahat engeli bulunmayan, B sınıfı ehliyet sahibi ve aktif araç kullanabilen
- MS Office programlarını etkin kullanabilen ve CRM programı kullanımı konusunda deneyimli
- Analitik bakış açısına sahip, çözüm ve sonuç odaklı
- İş takibi ve sonuçlandırma konusunda başarılı ve sorumluluk sahibi olan
- İkna yeteneği, ilişki yönetimi ve güçlü koordinasyon becerisine sahip
- Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış
- İstanbul Avrupa Yakası'nda ikamet eden
- Firmanın belirlemiş olduğu politika, hedef ve stratejiler doğrultusunda satış hedeflerinin gerçekleştimek
- Satış hedeflerini gerçekleştirmek için kendi sorumluluk alanındaki satış faaliyetlerini planlamak
- Müşterilerin bağlılığını ve memnuniyetinin arttırılmasına odaklanarak, müşterilerle ilgili tüm süreçleri koordine etmek
- Sorumlu olduğu bölgede müşteri ağını genişleterek ve yeni projeler üreterek satış potansiyelini arttırmak
- Rakipleri, yeni ürünleri ve fiyatları, pazar şartlarındaki değişiklikleri takip ederek gerekli çalışmaları ve aksiyonları planlamak
- Satış hacmini ve verimliliğini arttıracak yeni satış stratejileri geliştirerek, satış ve pazarlama çalışmalarının bu stratejiler doğrultusunda gerçekleştirilmesine katkıda bulunmak
- Müşteri talepleri ve satış miktarlarında analizler yaparak raporlar hazırlamak, yönetime sunmak ve satış politikalarını belirlemek
- Haftalık düzenli ziyaret programının yapmak, aktiviteleri planlamak, üst yönetime raporlamak
- Bölgesindeki tahsilat sürecinin yönetmek
- Pazardaki yeniliklerin, değişikliklerin ve rakip faaliyetlerin düzenli olarak takip etmek ve raporlamak