Müşteri Hizmetleri Temsilcisi (7/24 Vardiyalı)
- İstanbul
- Kontrat
- Tam zamanlı
- Müşterilerden gelen çağrıları hızlı ve etkin bir şekilde karşılamak, talepleri yönetmek
- Gerekli bilgileri paylaşarak ilgili birimlere yönlendirme ve süreç takibini gerçekleştirmek
- Müşteri memnuniyet anket süreçlerini yönetmek ve sisteme girişlerini sağlamak
- KONE'nin süreç ve prosedürlerine uygun hareket ederek müşteri odaklı hizmet sunmak
- Üniversitelerin lisans bölümlerinden mezun (tercihen)
- İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden
- Çağrı merkezi veya müşteri ilişkileri alanında deneyimli ya da bu alanda gelişime açık
- Müşteri odaklı ve çözüm üreten bir bakış açısına sahip
- MS Office programlarını etkin kullanabilen
- Güçlü iletişim becerilerine ve ikna kabiliyetine sahip
- Sorumluluk almayı seven, iş takibini güçlü şekilde yapabilen
- Tercihen İngilizce bilen
- Gece/Gündüz vardiyalı çalışma düzenine uyum sağlayabilecek
- Takım çalışmasına yatkın
- Dinamik ve işbirlikçi bir ortamda çalışma fırsatı
- Çalışanlarımızı motive ve dahil eden & KONE'yi çalışmak için harika bir yer haline getiren tam mükafat paketi
- İş tanımı dahilinde ilgi çekici bir iş ve belirlenmiş hedefler
- Performans görüşmeleri dahilinde düzenli geri bildirim alma ve verme fırsatı
- Kişisel gelişim fırsatları
- Değer bazlı kültür, davranış ve etik anlayışı
Vacancies in Turkey