Çağrı Merkezi Hemşiresi

IVA SAGLIK BILISIM TEKNOLOJILERI ANONIM SIRKETI

  • İstanbul Anadolu Yakası
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 13 gün önce
Sağlık Bakanlığı tarafından ruhsatlandırılmış olan, Medical Center Evde Bakım Merkezi'nin büyüyen ekibi bünyesinde görev alacak, hasta görüşmelerini ve organizasyonlarını sağlayabilecek, hasta kayıtlarını yapabilecek, operasyonel süreçleri yönetebilecek, "Çağrı Merkezi Hemşiresi" arayışımız bulunmaktadır.Aranılan Nitelikler
  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • Tıbbi Sekreterlik , çağrı merkezi ya da operasyonel süreçlerde en az 3 yıl deneyimli,
  • MS Office programlarını kullanabilen,
  • Tercihen İngilizce veya Arapça bilen,
  • Anadolu Yakası'nda ikamet eden,
  • Güler yüzlü, İletişim becerisi güçlü,
  • Hasta memnuniyeti sağlayabilen,
  • Kadıköy / Kozyatağı' na ulaşım problemi olmayan,
  • Takım çalışmasına yatkın adayların başvurmaları rica olunur.
İlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe En az 2 yıl tecrübeliTecrübe: En az 2 yıl tecrübeliEğitim Seviyesi Üniversite(Mezun), Ön Lisans(Mezun)Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun), Ön Lisans(Mezun)Askerlik Durumu Yapıldı, Muaf, TecilliAskerlik Durumu: Yapıldı, Muaf, TecilliTıbbi Sekreter pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.SağlıkHakkımızda2009 yılından bu yana Sağlık Bakanlığınca ruhsatlı 'Evde Bakım Merkezi' olarak hizmet sunan Medical Center, Türkiye genelinde ailelere evde sağlık, baİVA SAĞLIK BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ANONİM ŞİRKETİ İş İlanlarıTıbbi Sekreter pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri-Satış Temsilcisi

    INTIA FLASH ILETISIM SAGLIK VE DANISMANLIK CAGRI

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Çağrı merkezi sektörünün liderleri arasında yer alan İntia Şirketler Grubu 2007 Yılından itibaren uzman kadrosu teknolojik alt yapısı ve tüm sorunların çözümünün aslında en basite …
    • 13 gün önce
  • Çağrı Merkezi Ekip Üyesi

    SMS Bilisim Sistemleri Danismanlik ve Cagri Servi

    • İstanbul Anadolu Yakası
    İstanbul Kartal'da BOSCH,SIEMENS ve PROFİLO beyaz eşya marka müşterilerinin taleplerini karşılayacak; Gülümseyen bir ses tonu olduğuna inanan, Vardiyalı ve esnek çalışma saatleri…
    • 9 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    ZERAY INSAAT

    • Ataşehir, İstanbul
    Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Pazarlama departmanı; Çağrı Merkezi Biriminde görev alabilecek, Tercihen İngilizce bilen, Şirketin satışa konu olan tüm projeleri hak…
    • 13 gün önce