Müşteri Hizmetleri Temsilcisi
Payas Tekstil
- Yenimahalle, Ankara
- Sürekli
- Tam zamanlı
İade ve değişim süreçlerini takip etmek
WhatsApp üzerinden müşterilerle iletişime geçerek sipariş almak
Gelen aramaları yanıtlamak ve müşteri taleplerine çözüm üretmek
Instagram mesajlarını yanıtlayarak sipariş almak
Müşteri taleplerine hızlı ve etkili çözümler sunmak
Sipariş sürecini baştan sona takip ederek müşteri bilgilendirmelerini sağlamak
Geri bildirimleri değerlendirerek müşteri memnuniyetini artırıcı çalışmalar yapmakAranan Nitelikler:
Müşteri ilişkilerinde deneyimli veya öğrenmeye açık
İletişim kanallarını aktif kullanabilen
Ofis programlarını (Word, Excel vb.) kullanabilen
Problem çözme ve ikna kabiliyeti yüksek
Takım çalışmasına uyumlu, sorumluluk sahibi
Telefonda ve yazılı iletişimde düzgün ve akıcı bir dil kullanabilen
Hızlı ve pratik düşünebilen, çözüm odaklı çalışan
Eleman Online