Satış Destek ve Müşteri İlişkileri Uzmanı
Bobajoy
- İstanbul Avrupa Yakası
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Şirketin satış birimine ait takip edilen projelerin sonuçlandırılmasına yardımcı olmak,
- Gelen/hazırlanan siparişlerin şirketin politikasına ve ilgili prosedürlere uygun olarak sisteme işlenmesini sağlamak,
- Takiplerin yapılmasını sağlamak,
- Siparişlerin müşteri tarafından teyit edilmesini sağlamak,
- Siparişleri bilgisayar ortamına girmek ve kontrol etmek,
- Müşteri ve firma arasındaki iletişimin hızlı bir şekilde gerçekleşmesini sağlamak,
- Ürün deposunda sevkiyat için bekleyen siparişlere ait nihai sevk emrini takip etmek,
- Şirket içi yapılan toplantıların düzenli kayıtlarını tutmak,
- Toplantılarda alınan kararların şirket personeline iletilmesini sağlamak,
- Müşteriler ile iletişimin zamanında kurulmasını sağlamak,
- Şirket prosedürlerinde belirtilen maddelere uygun olarak yapılacak çalışmaları tamamlamak.
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer