Sales Support & admin Representative Turkey
- İstanbul
- Kontrat
- Tam zamanlı
- Satış mühendislerimizin ve müşterilerimizin ilk iletişim noktası olun.
- Teklif hazırlayın, siparişleri takip edin, fiyatlandırma ve müşteri giriş süreçlerinde destek olun.
- Müşteri verilerini (nakliye takvimleri, çizimler vb.) doğru ve güncel tutun.
- Satış ekibine işlerini büyütmeleri için gerekli rapor ve analizleri sağlayın.
- Yerel pazarlama faaliyetlerini ve etkinlikleri organize edin ve yönetin.
- Ofis idari işleriyle ilgilenin ve finansal süreçleri (harcamalar, faturalama, mutabakatlar) PwC ve Avrupa Muhasebe Ekibimiz ile birlikte koordine edin.
- Gerekli durumlarda denetimler, bütçeler ve iç süreçlerle ilgili çalışmalara katkı sağlayın.
- Gerektiğinde ad-hoc idari destek sağlayın.
- İşletme, Pazarlama, Satış veya İletişim alanında lisans derecesi.
- Satış desteği, idari işler veya pazarlama alanında 2-5 yıl deneyim.
- CRM sistemleri veya benzeri satış destek araçları kullanma deneyimi.
- Excel, PowerPoint ve MS Office programlarında güçlü beceriler.
- İngilizce okuma, yazma ve temel iletişim düzeyinde profesyonel kullanım becerisi.
- Türkçe'ye tam hakimiyet.
- Müşteri odaklı, detaylara önem veren, takım ruhuna sahip ve çoklu görevleri yürütebilen biri.
- T.C. vatandaşı.
- Be the first point of contact for Sales Engineers and customers.
- Prepare quotations, track orders, and assist with pricing and customer onboarding.
- Keep customer data accurate and up to date (shipping calendars, drawings, etc.).
- Provide key reports and insights to help the sales team grow the business.
- Organize and manage local marketing activities and events.
- Assist with office admin tasks and coordinate financial processes (expenses, invoicing, reconciliations), working closely with PwC and our Europe Accounting team on accounting-related matters.
- Collaborate on audits, budgets, and internal processes as needed.
- Ad-hoc office administrative task as required.
- A Bachelor's degree (Business, Marketing, Sales, or Communication).
- 2-5 years’ experience in sales support, admin, or marketing.
- Experience using a CRM system or similar sales support tools.
- Strong skills in Excel, PowerPoint, and general MS Office.
- Professional working proficiency in English (reading, writing, and basic speaking skills to handle systems, emails, and internal coordination).
- Fluency in Turkish is essential.
- A team-oriented multitasker who's customer-focused and detail-driven.
- Turkish citizen
Vacancies in Turkey