Müşteri Hizmetleri Uzmanı (Fransızca)

Ekol Lojistik

  • İstanbul Anadolu Yakası
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 2 ay önce
1990 yılında hayallerimizi gerçekleştirmek için çıktığımız yolda, benimsediğimiz ve savunduğumuz değerleri kendimize hedef alarak birliktelik, tutku ve azimle ilerliyoruz. Bugün, 12 farklı ülkede, 21 farklı dili konuşup, 80'den fazla lokasyonda dünya devi müşterilerimize ihtiyaca yönelik, teknolojik, yenilikçi, sade ve çözüm odaklı hizmetler üretiyoruz. Sadece insana değil, 8500 kişilik çok uluslu ailemizle hayvanlara ve birlikte yaşadığımız tüm canlılara da yatırım yapıyoruz. Her geçen gün dünyanın en iyisi değil dünya için en iyisi olmaya çalışıyoruz. Biz yola birlikte çıkan, üreten, asla pes etmeyen, azimle çalışan muhteşem bir aileyiz. BİZ BİRLİKTE BİRİZ…Şirketimizin Sultanbeyli/ Kardelen tesisinde çalışacak, aşağıda belirtilen kriterlere uygun Fransızca Bilen ''Müşteri Hizmetleri Uzmanı'' arayışımız bulunmaktadır.Genel Nitelikler:
  • Lisans mezunu,
  • En az 2 yıl şirketlerin lojistik operasyonu birimlerinde ve/veya lojistik sektöründe müşteri hizmetleri alanında görev alan,
  • Müşteri ilişkileri konusunda yetkin,
  • İyi seviyede Fransızca bilen (ek olarak İngilizce tercih sebebidir.)
  • İyi derecede excel bilgisi olan,
  • Esnek ve çözüm odaklı,
  • Analitik ve stratejik düşünme becerilerine sahip,
  • Takım çalışmasına yatkın, dışa dönük, insan ilişkilerinde başarılı.
İş Tanımı:
  • Project Management Office(PMO) faaliyet alanı ve hedef pazarları olan Kuzey Afrika ülkeleri (MA, DZ, TN, LAR, EG) ile Türkiye dahil Avrupa ülkeleri arasındaki lojistik faaliyetlerini yürütmek,
  • Hizmet verilen müşterilerin operasyonlarını yakından takip ederek her türlü evrak, nakliye ve bilgi akışının sorunsuz ilerlemesini konusunda müşteriyle iletişimde olmak,
  • Müşteriye verilen hizmetin olası operasyonel değişiklikleri takip ederek hem iç operasyon birimlerine hem de müşteriye zamanında ve doğru bilgi iletmek,
  • Müşterilerin sipariş yoğunluğuyla ilgili durumu izleyerek ihtiyaç dahilinde gerekli aksiyonların alınmasını sağlamak için yöneticisine geri bildirim vermek.
İlanı Şikayet EtAday KriterleriEğitim Seviyesi Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun)Askerlik Durumu YapıldıAskerlik Durumu: YapıldıYabancı DilFransızca(Okuma : İyi, Yazma : İyi, Konuşma : İyi)Yabancı Dil: Fransızca(Okuma : İyi, Yazma : İyi, Konuşma : İyi)Müşteri Hizmetleri Uzmanı pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.brbrbr
Başvurunun tamamlanmasıyla birlikte; tarafımızla paylaşılan özgeçmiş içerisinde özel nitelikli kişisel verilerinizin yer alması durumunda özel nitelikli kişisel verileriniz açık rıza verdiğiniz kabulüne dayanılarak işlenecektir. Özgeçmişleriniz vasıtasıyla referans olarak bildirdiğiniz 3. kişilere ait kişisel verileri hukuka uygun olarak temin ederek tarafımıza aktardığınız ve bu verilerin işlenmesi konusunda ilgili kişileri bilgilendirdiğiniz kabul edilmektedir." class="k-shadow k-radius overflow-hidden mb-3" data-v-35992c40 data-v-395d4fb4>Uluslararası Taşımacılık ve NakliyatHakkımızdaAbout Ekol: Ekol, an integrated logistics company founded in 1990, provides best-in-class international freight, warehousing, domestic distribution,Şirketin Aydınlatma MetniEkol Lojistik A.Ş. (“Ekol”) olarak iş başvuru ve çalışan adayı değerlendirme süreci kapsamında bizimYan HaklarÖzel Sağlık Sigortası, Servis, Yemekhane.Ekol Lojistik İş İlanlarıÖnceki SonrakiMüşteri Hizmetleri Uzmanı pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Müşteri Hizmetleri Uzmanı

    • İstanbul Anadolu Yakası
    İlgili departmanlarla koordineli bir şekilde çalışarak müşteri taleplerini yerine getirmek İlanı Şikayet Et Aday Kriterleri Eğitim Seviyesi Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezu…
    • 30 gün önce
  • Servis Müşteri Hizmetleri Destek Uzmanı

    • İstanbul Anadolu Yakası
    METTLER TOLEDO hassas tartım ve ölçüm ekipmanları satış ve servisinde, dünyanın önde gelen şirketlerindendir. İstanbul ofisimizde görevlendirilmek üzere, aşağıdaki niteliklere sahi…
    • 1 ay önce
  • Müşteri Hizmetleri Uzmanı

    Konica Minolta

    • İstanbul Anadolu Yakası
    Çözüm odaklı, birden fazla görevi aynı anda yönetebilen, kriz yönetimi güçlü, Etkin zaman yönetimine ve planlama becerisine sahip, IT dönüşüm süreçlerine uyum sağlayabilecek, Ta…
    • 22 saat önce