
Müşteri Danışmanı Flemenkçe – Homeoffice
- Türkiye
- Sürekli
- Tam zamanlı
Devrim niteliğinde bir kariyerin gücünü yaşayınSıradakini mi arıyorsunuz? Geleceğin markalarını güçlendiren küresel bir teknoloji ve hizmet lideriyiz. Günlük kullandığınız tanınmış markalara, 70'ten fazla ülkede teknoloji ve entegre çözümlerle işlerini geliştirmelerine yardımcı oluyoruz. Ve yılın her günü "Dünyanın En İyi İşyerleri," "Kariyer Gelişimi için En İyi Şirketler" ve "En İyi Şirket Kültürü" gibi ödüllerle tanınmaktan gurur duyuyoruz.Büyümek ve ilham almak istiyorsanız,homeoffice bir Müşteri Hizmetleri Temsilcisi olarak geleceğin teknoloji, finans, seyahat, moda, sağlık ve daha fazlasındaki markaları güçlendiren ekibimizin bir parçası olacaksınız.Bu rolde ne yapacaksınız
Ekibimizdeki bir Müşteri Hizmetleri Temsilcisi olarak, şunları yapacaksınız:o Müşteri taleplerini ve beklentilerini gözden geçirin ve ihtiyaçlarına ve durumlarına göre yanıtlayıno Çeşitli kanallar aracılığıyla etkileşimleri yönetin (örneğin, ses, e-posta, sosyal medya veya sohbet) ve tutarlı bir müşteri deneyimi sağlayıno İnsanların yaşamını iyileştiren yazılım çözümlerini kullanmayı öğrenin ve becerilerinizi geliştirino Müşterilerimiz için daha iyi marka deneyimleri sununNiteliklerinizConcentrix, aşağıdaki özelliklere sahipseniz sizin için harika bir uyum sağlar:
- Flemenkçe dilini akıcı bir şekilde konuşabiliyorsanız
- Proaktif, öz motivasyonlu ve çözüm odaklıysanız
- Dönüşümlü ve hafta sonu vardiyalarında çalışabiliyorsanız
- Tam zamanlı veya yarı zamanlı süresiz sözleşmeler (deneyiminize ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına bağlı olarak müzakere edilebilir)
- Rekabetçi maaş ve performans bonusu
- Homeoffice çalışma imkanı
- Arkadaşını getir (referans) bonusu fırsatları
- Şirket ve üzerinde çalışacağınız proje hakkında tam ücretli eğitim
- Kariyer geliştirme programları, özel kurslar ve dil dersleri
Yenibiriş