Bilgi Teknolojileri Sistem Destek Uzmanı

Lila Kagit San. ve Tic. A.S.

  • Tekirdağ
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 25 gün önce
1930 yılında Öğücü ailesi tarafından kurulan dokuma tesisiyle başladı, bir asra dayanan yolculuğumuz…2000'li yılların başına kadar sürekli büyüyerek, Türkiye'nin en büyük entegre pamuklu iplik tesislerinden biri olduk.2006 yılında Türkiye'nin ve yakın coğrafyanın hijyenik temizlik kâğıdı ihtiyacını karşılamak için %100 Türk sermayesi ile Lila Kağıt'ı kurduk.Bugün; son tüketici tarafından beğeniyle tercih edilenSofia, Maylo, Ultra Berrak, Nua markalarımız; bobin kağıt üretimimiz ve private label ürünlerimizle temizlik kağıdı sektörünün öncü firmaları arasındayız.1.000'i aşkın çalışanımız, 5 kıtada 80'den fazla ülkeye ihracatımız, 270 bin tonu aşkın brüt kağıt üretim kapasitemiz ve sürdürülebilir büyüme performansımız ile her yıl kamuoyunda yayınlanan “En Büyük Şirketler” ve “En Büyük İhracatçılar” listesinde olmanın gururunu yaşıyoruz.2010 yılından bu yana Maylo markamızın ürünleri üzerinden TEGV'e bağışta bulunarak çocukları nitelikli eğitimle buluşturuyor, doğaya hassasiyetle yaklaşan Sofia markamızla ise her yıl binlerce fidan ve tohum bağışında bulunarak gelecek nesillere güzel bir dünya bırakmak için çalışıyoruz.Sen de “yenilikçi, sürdürülebilir ve gelişimin gücüne inanan” bir kültürde çalışmak istiyorsan,Bilgi Teknolojileri Sistem Destek Uzmanı pozisyonuna başvurunu bekliyoruz.Lila Kağıt'ta Olmanın Ayrıcalıkları
  • Özel sağlık sigortası desteği, çalışan destek programı
  • Lila Akademi eğitimleri (Liderlik, yöneticilik, kişisel gelişim, departman eğitimleri…)
  • Bireysel gelişim planlama programı
  • Sosyal yardımlar (Bayram, özel gün ve ürün paketi desteği)
  • “Önce Biz” rotasyon programı ve “Lila'da Yol Açık” terfi sistemi
  • “Bence” öneri sistemi ile katılımcı bir çalışma ortamı
Lila Kağıt'ta hiçbir ön yargı olmaksızın çeşitliliğe inanan, kapsayıcı ve fikirlerini özgürce paylaşabileceğin bir ortam sunuyoruz.Bu rolde aranılan genel nitelikler nelerdir?
  • Önlisans ve/veya lisans programlarının ilgili bölümlerinden mezunsan,
  • Yardım masası alanında en az 2 yıl deneyimliysen,
  • Son kullanıcılara destek vererek yazılımsal ve donanımsal problemleri çözebileceğine inanıyorsan,
  • Temel ağ cihazları hakkında bilgi sahibiysen,
  • Teknik literatürü takip edebilecek derecede İngilizce bildiğini düşünüyorsan,
  • Araç kullanabiliyorsan ve seyahat engelin bulunmuyorsa,
  • Çözüm odaklı ve dinamik çalışmaya uyum sağlayabilecek biri olduğunu düşünüyorsan,
  • Yeniliklere ve gelişime açıksan,
  • İletişimin güçlüyse ve takım çalışmasına yatkınsan,
  • Tercihen KVKK ve ISO 27001 süreçlerinde deneyimliysen,
  • Tercihen ITIL uyumlu IT hizmet yönetim (Ticket) platformlarını aktif kullanabiliyorsan.
İŞ TANIMI
  • Son kullanıcı donanım (bilgisayar, yazıcı, cep telefonu) problemleri ve yazılım (ofis uygulamaları, vpn vb. kurumsal uygulama) problemlerine destek olmak,
  • İşe giriş-çıkış süreçlerinde kişilere verilecek ekipmanları yönetmek ve prosedürü uygulamak,
  • Envanterin takibini sağlamak ve raporlamak,
  • Sorumlu olduğu alanlardaki ekipmanların periyodik bakım faaliyetlerini planlamak ve gerçekleştirmek,
  • Ofis ekipmanı (projeksiyon, ses sistemi, video konferans cihazı, ip telefon vb.) ve saha ekipmanı (el terminali, barkod yazıcı, PDKS, kamera vb.) arızalarına destek vermek,
  • Ticket sistemi üzerinden talepleri yönetmek,
  • Bilgi Teknolojileri ekibinin sorumlu olduğu alanlarda yaşanan problemlerin çözümünde ekibine destek vermek,
  • Problemi çözemediği durumda ilgili birimi bilgilendirmek, problemin ve talebin çözümünü takip etmek,
  • Projelerde verilen görevleri zamanında ve istenilen kalitede yerine getirmek.
İlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe En az 2 yıl tecrübeliTecrübe: En az 2 yıl tecrübeliEğitim Seviyesi Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Askerlik Durumu YapıldıAskerlik Durumu: YapıldıEhliyet B sınıfıEhliyet: B sınıfıSistem Destek Uzmanı pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.br
İşlemekte olduğumuz kişisel verilerimizin büyük bir çoğunluğunu sizin bize verdiğiniz bilgilerden elde ediyoruz. Yine bazı durumlarda, referanslarınız veya çalışma hayatı gereklilikleri nedeniyle kamu kurum ve kuruluşları tarafından tesis edilmiş olan sistemlerdeki verilerden de kişisel verileriniz bize ulaşabiliyor. İşlediğimiz bilgiler kağıt ortamında (anket, başvuru formları) gibi otomatik olmayan yöntemlerle toplanabildiği gibi, e-mail üzerinden gönderilen belgeler gibi kanallarla otomatik yöntemler ile de toplanabiliyor.
br
5. Kişisel Verileriniz ile İlgili Haklarınız Nelerdir?
br
KVKK'nın 11. maddesi gereği kişisel verilerinizin; a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, ç) yurtiçinde/yurtdışında aktarıldığı 3. kişileri bilme, d) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, e) KVKK'nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, f) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, g) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ğ) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkına sahipsiniz.
br
Yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak için kimliğinizi tespit edici gerekli bilgiler ile Kanunu'nun 11. maddesinde belirtilen haklardan kullanmayı talep ettiğiniz hakkınıza yönelik açıklamalarınızı içeren talebinizi; Şirketimizin web sitesinde bulunan formu doldurmak suretiyle, Şirketimizin “Business İstanbul Merdiven köy Mahallesi Nur Sokak A-Blok No: 1A Kat:17 Kadıköy-İstanbul adresine kimliğinizi tespit edici belgeler ile bizzat elden iletebilir, noter kanalıyla gönderebilir veya Şirketimizin lilakagit@hs01.kep.tr KEP adresine kayıtlı eposta ile gönderebilir ya da Kurumun belirlediği diğer yöntemlerle başvurabilirsiniz. Kişisel verilerin işlenmesi ve korunması hakkında ayrıntılı bilgiye, Şirketimizin web sitesinde yayınlanan Kişisel Verilerin İşlenmesi Ve Korunması Politikası'nı inceleyerek ulaşabilirsiniz." class="k-shadow k-radius overflow-hidden mb-3" data-v-35992c40 data-v-395d4fb4>Kağıt ve Selüloz SanayiHakkımızdaLila Kağıt ,1930 yılında Öğücü ailesi tarafından kurulan dokuma tesisiyle başladı, bir asra dayanan yolculuğumuz… 2000'li yılların başına kadar sürekŞirketin Aydınlatma MetniBu doküman kişisel verilerinizin işlenmesi konusunda 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması KanunuLila Kağıt San. ve Tic. A.Ş. İş İlanlarıÖnceki SonrakiSistem Destek Uzmanı pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Satış Destek Uzmanı

    • Tekirdağ
    Su Biyomedikal Sistemler ve Sağlık Hizmetleri San. Tic. A.Ş.(SUBMED), sağlık hizmetleri profesyonelleri ve kuruluşlarının özel, tek kullanımlık işlem setleri ve medikal cihaz ihtiy…
    • 1 ay önce
  • Sistem ve Alt Yapı Destek Uzman Yardımcısı

    FRIMPEKS Kimya ve Etiket Sanayi Ticaret A.S.

    • Tekirdağ
    1988 yılında Türkiye'de başlayan serüvenimize dünya üzerindeki birçok sektördeki müşterilerimize eksiksiz hizmet verebilmek için Türkiye'deki 4 noktamıza ek olarak Avrupa kıtasında…
    • 1 ay önce
  • Yönetim Sistem Uzmanı

    Vatan Kablo Metal Endustri ve Tic. A.S.

    • Tekirdağ
    Elektrik Telleri ve Kablo İmalatı sektöründe faaliyet gösteren Çorlu Fabrikamızda Yönetim Sistem Uzmanı arayışımız bulunmaktadır. Aranan Nitelikler: Çevre mühendislik fakültes…
    • 5 gün önce