Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi(Fransızca)

Pusula Call Center

  • Ankara
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 21 saat önce
2009 yılından bu yana faaliyet gösteren ve Türkiye'nin önde gelen çağrı merkezlerinden olan Pusula Call Center sektöründe yeni projeler ve çözümlerle ilerlemektedir. Yapılan en iyi yatırımın insana katılan değer olduğu perspektifiyle, çalışanlarının her zaman yanında yer alan PUSULA CALL CENTER genç dinamik kadrosuyla uluslararası bir projesinde çalışmak için belirtilen niteliklerde eleman alımı yapmaktadır.
  • En az Önlisans mezunu,
  • Fransızca dilini akıcı düzeyde konuşabilen,
  • Dil yeterliliği açısından akredite edilmiş bir kurum ya da kuruluştan sertifika almış,
  • İyi seviyede bilgisayar kullanabilen,
  • Düzgün bir diksiyona sahip,
  • Sabırlı, öğrenmeye açık ve arayana yardım odaklı,
  • Değişen iş yükü ile yoğunluk ve çalışma koşullarına uyumlu,
İŞ TANIMI Gelen aramaları karşılayıp, bilgilerin kayıt sistemine işlenmesine ilişkin hizmetleri yetki ve sorumlulukları doğrultusunda gerçekleştirebilecek, ekibimizde yabancı temsilcisi olarak çalışacak takım arkadaşları aramaktayız.İlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe En çok 10 yıl tecrübeliTecrübe: En çok 10 yıl tecrübeliEğitim Seviyesi Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Ön Lisans(Mezun), Üniversite(Mezun)Askerlik Durumu YapıldıAskerlik Durumu: YapıldıÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.BilişimHakkımızda2009 yılından bu yana deneyimimiz, bilgi birikimimiz, özel çözüm önerilerimiz ve işinde uzman yönetim kadromuz ile değer yaratarak büyümeye devam ediyYan HaklarYemek Kartı (Setcard, Ticket, Multinet, Sodexo vb.).Pusula Call Center İş İlanlarıÇağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    Erisim Musteri Hizmetleri A.S.

    • Ankara
    5 Kasım 2012'de bir Türkiye İş Bankası kuruluşu olarak faaliyetlerimize başladık. İstanbul, Eskişehir ve Ankara'da 2000 'in üzerinde çalışanımızla bankacılığın yanı sıra bireysel e…
    • 8 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

    XRE Real Estate

    • Ankara
    XRE REAL ESTATE Gayrimenkul Türkiye'de kurulmuş ve 28 ülkede faaliyet gösteren bir gayrimenkul firmasıdır. X Real Estate Arsa şirketimizin portföyünde bulunan yurtiçi ve yurtdışı…
    • 23 gün önce
  • Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi Ankara Bes

    Webhelp

    • Ankara
    Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet …
    • 2 ay önce