Ofis Asistanı

Krd Transfer & Turizm

  • Ümraniye, İstanbul
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 30 gün önce
VIP Tasimacilik alanında faaliyet gösteren seyahat acentemizin Istanbul Umraniye'de bulunan ofisinde görevlendirilmek uzere, asagidaki gorev tanimlarinda calisacak, Excel ve diğer ofis uygulamalarına hakim, tercihen on muhasebe/ sekreterya alanında deneyimli KADIN ekip Arkadasi arayisimiz bulunmaktadır.Is tanımları asagidaki gibidir;
  • email - telefon ile gelen transfer - tur taleplerini isleme,
  • fatura düzenleme
  • gelen faturaları işleyip dosyalama,
  • personelden gelen masraf belgelerinin ve odemelerinin takibi,
  • personel ozluk dosyalarının düzenlemesi ve takibi,
  • ofis ici ve musterilerle ilgili organizasyonların yürütülmesi.

Eleman.net

Benzer iş ilanları

  • ön muhasebe ve ofis asistanı (dönemsel)

    Randstad

    • Ataşehir, İstanbul
    Danışmanlığını yürüttüğümüz, kimyasal üretim sektöründe faaliyet gösteren iş ortağımız için Dönemsel Ön Muhasebe ve Ofis Asistanı arayışımız bulunmaktadır. SAP fatura girişlerini…
    • 26 gün önce
  • Ofis Asistanı

    Yakamoz Ajans Organizasyon Hizmetleri

    • Kadıköy, İstanbul
    Organizasyon firmamızın Kadıköy ofisinde TAM ZAMANLI çalışacak Ofis Asistanı aramaktayız. GÖREVLERİ -Animasyon hizmetlerinde ürünlerin stok ve kontrolü -Etkinlik koordinasyonu…
    • 29 gün önce
  • Ofis Asistanı

    Ceyhunakgul Interiors

    • Üsküdar, İstanbul
    İş açıklaması Üsküdar Emaar Square Avm de bulunan mimarlık ofisimize, ofisimizin idari işlerinden sorumlu aşağıdaki iş görevlerini yürütecek, ekip arkadaşı aramaktayız. İşin ni…
    • 13 gün önce