
Müşteri Deneyimi Uzman / Uzman Yardımcısı
- Bayraklı, İzmir
- Sürekli
- Tam zamanlı
Müşteri ilişkileri, şikayet yönetimi ve çözümü alanında en az 2 yıl deneyimli
MS Office ve CRM programlarının kullanımına hâkim,
Erkek adaylar için askerlikle ilişiği bulunmayan,
Ekip çalışmasında başarılı,
Diksiyonu düzgün,
Kurumsal yazışma diline hakim,
B sınıfı ehliyeti bulunan ve aktif araç kullanabilen,
Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilen,
İzmir' de ikamet eden.Müşteri Deneyimi Uzman / Uzman Yardımcısı pozisyonunda görev alacak çalışma arkadaşı arıyoruz.İş Tanımı:Müşterilerin ilettiği görüş, öneri, şikâyet, belge ve bilgileri karşılayıp gerekli çalışmaların yapılarak sonuçlandırılması,
Müşteri deneyimi birimine gelen telefon başvurularının cevaplandırılması,
Sistemsel şikâyetlerde sistem destek birimi ile irtibata geçilerek sorunun çözümlenmesi,
Kurumsal müşterilere ait geciken kargoların takip edilmesi,
Kargo teslimatında yaşanılan aksaklıklar için ilgili birimlerle görüşülerek çözüm üretilmesi,
Özel müşteriler tarafından istenen günlük raporların düzenlenip paylaşılması,
Periyodik olarak müşteri deneyimi birim raporlarının hazırlanması ve kontrol edilerek birim yöneticisine sunulması.
Eleman.net