
Yönetim Kurulu Asistanı
- İstanbul Avrupa Yakası
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Yönetim Kurulu toplantılarının planlanması ve koordinasyonunun sağlanması.
- Gerekli raporların hazırlanması ve sunulması.
- Üst düzey yöneticilerle iletişimin etkin bir şekilde yürütülmesi.
- Gelen ve giden yazışmaların takibi ve düzenlenmesi.
- Seyahat organizasyonlarının planlanması ve detayların yönetimi.
- Gerekli durumlarda bilgi ve belge akışının sağlanması.
- Ofis içi düzenin sağlanması ve günlük operasyonel destek verilmesi.
- Gizlilik kurallarına uygun bir şekilde bilgi yönetimi yapılması.
- Alanında en az 5 yıl tecrübeli
- İyi seviyede İngilizce bilen
- MS Office programlarına hakim
- İletişim yeteneği güçlü, koordinasyon ve operasyon yönü kuvvetli
- Çözüm odaklı, araştırmacı, sistemli ve düzenli çalışan