
Pazarlama İletişimi Müdürü
- Pendik, İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Üniversitelerin lisans ve lisansüstü bölümlerinden mezun
- Bilgisayar / MS Office (Word, Excel, Powerpoint) bilgisi iyi olan
- İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilen,
- Özel sektörde Pazarlama İletişimi alanında en az 2 yıl deneyimli, tercihen FMCG sektöründe
- Dijital Medya ajansları ile çalışma ve onları yönetme deneyimi olan
- İletişim kabiliyeti yüksek, insan ilişkileri güçlü, takım çalışmasına yatkın,
- Sürekli araştıran, problem çözme ve analitik düşünme yeteneğine sahip ve yaratıcı fikirler üretebilen,
- Detay ve kalite odaklı,
- İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden
- Şirketin iş hedefleri doğrultusunda başarılı marka iletişim stratejisini tasarlamak, planlamak ve yönetmek. (PR, sosyal medya, dijital reklamcılık, etkileyici pazarlama, web siteleri, e-posta vb.)
- Marka bilinirliğini artırmak için 360 derece pazarlama ile kampanya süreçlerini yönetmek.
- Yıllık pazarlama stratejilerini belirlemek, pazarlama bütçesinin oluşturmak ve yönetmek
- E-ticaret ve Pazarlama iş ortakları ile koordineli çalışarak satış odaklı kampanyaların planlama ve yönetimini gerçekleştirmek.
- Konsept - fikir ve tasarım süreci yönetimini gerçekleştirmek.
- Ajanslar (Medya Planlama Ajansı, Sosyal Medya Ajansı vs) ile koordineli çalışmak ve onları markanın iletişim stratejisi doğrultusunda yönlendirmek
- Hem yerel hem de uluslararası rakipleri analiz etmek
- Hızlı değişen pazar gündemine uyum sağlayarak, içerik ve kampanya akışlarında hızlı ve güncel aksiyon almak.
- Lansman, kampanya çalışmaları için materyal, sunum ve diğer pazarlama iletişimlerini geliştirmek.