Teknoloji Destek Sorumlusu
Adecco
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- İlgili üniversitelerin ön lisans ve lisans bölümlerinden mezun olunması
- Analitik düşünme ve problem çözme yeteneğine sahip, planlama ve organizasyon becerileri gelişmiş olması
- Telefon, çağrı merkezi uygulamaları ve email ile ulaşan tüm talep ve şikayetleri karşılayarak anlaşılır ve eksiksiz olarak çağrıya dönüştürmek.
- Oluşturulan çağrıdaki şikayet ya da talebi yetkinliği dahilinde yerinde ya da uzaktan müdahale yöntemi ile çözümlemeye çalışmak, çözüme kavuşturamadığı çağrıları kendisinden daha yetkin bir gruba transfer etmek ve çözüme kadar takibini yapmak.
- Çağrıların müdahale ve çözüm sürecinde kullanıcıları dinleyerek ihtiyaçlarını ve beklentilerini anlamak.
- Kullanıcıları, teknik bilgi seviyelerini göz önünde bulundurarak profesyonel nezaket kuralları çerçevesinde sürekli bilgilendirmek
- Sorumluluğu altındaki çağrıları kullanıcının statüsü, servis seviyesi ve çağrının kompleksliği gibi parametrelerle birlikte değerlendirmek ve işleme almak.
- Kullanıcı sistemlerine hakim birisi olarak, proaktif bir yaklaşımla problemleri oluşturan sebepleri önceden tespit edip gereken önlemleri almak ve çözüm süreçlerinde yaşanması olası gecikmeleri ve sorunları proaktif bir yaklaşımla engellemek.
- Görevli olduğu bölgedeki Sarf malzemeler dışındaki, teknik ve teknik olmayan tüm IT malzemeleri, Gsm malzemeleri ve Ofis malzemelerinin takibini eksiksiz olarak yapmak
- Yeni ürünleri kayıt altına almak ve kullanıcılara teslim edilen IT envanterlerinin zimmet işlemlerini yerine getirmek.
- Onarım, satış vb nedenlerle ofis dışına gönderilmesi gereken ürünlerin depo çıkış işlemlerini ve onarımdan dönen ürünlerin giriş işlemlerini yaparak aset veritabanının güncel kalmasını sağlamak.
- Depo da güncel olarak kullanılan IT malzemesi modellerini takip ederek, ihtiyaç duyulabilecek ürünelerin satın alınması için ilgili ekibi uyarmak.
- Mesai saatleri dışında personelin bilgi ve becerilerini artırmaya yönelik organize edilen eğitim ve seminerlere katılmak.