GENEL İŞ TANIMI· Yurtiçi müşteri siparişlerini alarak sistem üzerinde takip etmek,· Müşteri taleplerini ve şikayetlerini değerlendirmek, çözüm önerileri sunmak,· Potansiyel hedef müşteri kitlesini belirlemek ve bu kitleye yönelik stratejiler geliştirmek,· Soğuk arama yapmak,· Satış ekibi ile düzenli toplantılar yaparak, müşteri talepleri ve pazar ihtiyaçları doğrultusunda işbirliği yapmak,· Satış performansına ilişkin raporlar hazırlamak ve yönetime sunmak,· Müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla, müşteri ilişkilerini etkin bir şekilde yönetmek,· Pazarlama faaliyetlerine destek olmak,· Sipariş takibi yapmak ve sipariş süreçleri hakkında müşterileri bilgilendirmektir.ARANAN NİTELİKLER· Satış destek, telemarketing, müşteri temsilcisi vb. pozisyonlarda görev almış,· Kurumsal iletişim yönetimi konusunda tecrübeli,· Tercihen tekstil sektörü tecrübesi bulunan,· CRM tecrübesi bulunan,· Takip ve sorun çözme konularında kendisini geliştirmiş.Üretim sektöründe faaliyet gösteren danışanımız için " Müşteri Temsilcisi" takım arkadaşı arayışımız bulunmaktadır.