Yönetici Asistanı
- Ankara
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Günlük ve haftalık zaman planlaması doğrultusunda tüm randevuları, görüşmeleri, toplantıları düzenlemek,
- Toplantı, organizasyon ve rezervasyon işlemlerinin takibini ve kontrolünü yapmak,
- Evrak akışı ve imza süreçlerini düzenlemek ve takibini sağlamak,
- Şirket içi ve dışı iletişim ve koordinasyonu sağlamak,
- Firmaya gelen misafirleri karşılamak ve ağırlamak,
- Talep edilen konularda araştırma yapıp, bilgi toplamak,
- Sözlü ve yazılı iletişimi kuvvetli olan,
- İleri Düzey sözlü ve yazılı İngilizce dil bilgisine sahip olmak,
- Planlama, organizasyon ve koordinasyon becerileri gelişmiş olan,
- MS Office uygulamaları ve iş süreçlerinde sıklıkla kullanılan programları iyi seviyede kullanabilen,
- Diksiyonu düzgün, dış görünümüne özen gösteren, prezantabl,
- Yoğun iş temposuna uyum sağlayabilen,
- Zaman yönetimini etkin kullanabilen,
- Temsil yeteneği ve iletişim becerisi yüksek,
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer