Resepsiyonist

Ibis

  • Ankara
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 1 ay önce
· Rezervasyon yapmak, otele gelen konukları karşılamak, hesap açmak ve müşterinin masraflarını bu hesaplara girmek.· Bütün mesajları yerine ulaştırmak (posta, telefon, sözlü mesaj).· Otelde emniyeti sağlamak.· Konukların ihtiyaçları ve otelde kalacakları süre ile ilgili her türlü bilgiyi oteldeki diğer bölümlere ulaştırmak (katlar, restoran).· Konuk faturalarını çıkarıp almak ve günün sonunda bunları muhasebe ve istatik bilgileriyle birlikte Müdüre vermek.· Resepsiyon görevlisi küçük hasarlardan ve konukların yastık, ekstra yatak örtüsü gibi özel isteklerinden sorumludur. Buna, restoran kapalı olduğunda ya da ekip üyelerinin olmadığı durumlarda aperatif servisi ile “Erken / Geç Kalkan Konukların Kahvaltısını” hazırlamak dahildir.· Gündüzcü ve gececi Resepsiyonist otel hiyerarşisine karşı sorumludur.· Bu hiyerarşinin sayısı ve önemi az veya çok olabilir; ayrıca bu hiyerarşi oteldeki oda sayısı, oda doluluğunun ne kadar sık olduğu ve müşterilerin tipolojisine göre iki veya daha fazla kademeden oluşabilir.· Otele e-posta, faks veya telefonla yapılan rezervasyon ve bilgi talepleriyle ilgilenmek, teyit edilen bütün rezervasyonları bilgisayar sistemine kaydetmek.· Otele gelen konukları karşılamak, oda anahtarlarını vermek, konukların ekstra yastık, ekstra sabun gibi özel ihtiyaçlarını yerine getirmek ve konuğun güvenliğini gözetmek. Konukların otele geliş saatine bağlı olarak müşteriyi uyandırmak için özel olarak telefon açmak, içecek, aperatif ve erken ve geç veya erken kalkanlara kahvaltı sunmak.· Konuk otelden ayrılırken, konuğa otelden memnun kalıp kalmadığını sormak. Açık bir şikâyet belirtilirse, 15 dakikada müşteri memnuniyeti garantisini uygulamak ve şikâyet defterini güncellemek.· Oda hizmetlilerinin iş listelerini hazırlamak.· Bakım mühendisine veya otel teknisyenine / anlaşmalı teknisyene kendi yorumlarını da ekleyerek gönderdiği teknik sorunlar / arızalar defterini güncellemek.· Resepsiyon bölümünün etkili bir şekilde işlemesi için gerekli olan kırtasiye, aperatif, yedek peçete, karşılama ürünleri gibi ürünlerin veya malzemelerin yenilenmesini sağlamak.· Herhangi bir arıza veya aksaklık durumunda kullanmak üzere küçük bir alet takımı ile yedek parçalar bulundurmak; bir sigorta veya ampulü değiştirmek, gevşemiş bir musluğu sıkmak. Daha ciddi bir arıza meydana geldiğinde, resepsiyon görevlisinin konuğu başka bir odaya alma yetkisi vardır.· Otelin diğer bölümlerini sıklık, nicel ve nitel istatistiklerle ilgili verilerden haberdar etmek.· Otelin günlük yevmiye defterini güncellemek ve muhasebe ve istatiksel verileri üstüne bildirmek.· Restoranın açık olmadığı saatlerde, resepsiyon görevlisi konuklara aperatif veya hafif bir kahvaltı sunar. Kahvaltıyı bell boy hazırlar ve servis eder.· Güvenlik konularıyla ilgili (risk önleme) takip edilecek kurallar ve prosedürler hakkında bilgilidir; ayrıca bir olay sırasında kiminle irtibata geçeceğini bilir.· Nakit kasasını ve işlemleri kontrol eder· Müşteri faturalarını keser ve bu faturaların tahsilatını yapar· Ödenmemiş borçları kontrol eder ve bunları takibe alır· Otelin ortalama oda fiyatını ve otelin doluluk oranını optimize eder.Pozisyon için Gerekli Özellikler :· En az Lise mezunu, tercihen üniversite mezunu· İyi derece İngilizce· Tercihen Opera programı kullabilen· 1-3 yıl arası iş deneyimi· İletişim Becerileri kuvvetli· Ekip çalışmasına yatkınİlanı Şikayet EtAday KriterleriTecrübe Tecrübeli / TecrübesizTecrübe: Tecrübeli / TecrübesizEğitim Seviyesi Üniversite(Mezun)Eğitim Seviyesi: Üniversite(Mezun)Askerlik Durumu YapıldıAskerlik Durumu: YapıldıResepsiyonist pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.br
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“6698 sayılı Kanun”) uyarınca, iş başvurunuzda yer alan kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak Tamaris Turizm Anonim Şirketi (“Accor”) tarafından, özet olarak işbu metinde belirtildiği kapsamda işlenebilecektir.
br
Kimlik, İletişim, Mesleki Deneyim, Özlük, Görsel ve İşitsel Kayıtlar, Referans gibi tarafımıza ilettiğiniz/tarafımızda bulunan kişisel verileriniz, kişisel verilerinizi, insan kaynakları ve personel temin süreçlerinin planlanması ve icrası, yan haklar ve menfaatlerin planlanması ve icrası amaçlarıyla ve yasal gereksinimlerle; 6698 sayılı Kanun'un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde işlenebilecektir:
br
Kişisel verileriniz; kariyer.net insan kaynakları işe alım platformları üzerinden toplanmakta ve muhafaza edilmekte, otomatik ve otomatik olmayan yollar ile işlenmektedir. Yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi için, iş ortaklarımıza, hissedarlarımıza, tedarikçilerimize, bize referans olarak belirttiğiniz kişilere aktarılabilmektedir.
br
İlgili kişi olarak, 6698 Sayılı Kanun 11. Maddede yer alan haklarınıza ilişkin taleplerinizi ıslak imzalı yazılı olarak yahut noter marifeti ile Kazlıçeşme Mahallesi, Kennedy Caddesi, No:56, Zeytinburnu/İstanbul adresimize yazılı başvuru yahut kisisel.veri@accor.com mail adresimize elektronik imzalı e-posta ile yahut sistemimizde kayıtlı e-posta ile başvuru, tamaristurizm@hk03.kep.tr KEP adresimize de KEP ile başvuru yapabilirsiniz. Accor, talebin niteliğine göre talebi en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde olarak sonuçlandıracaktır.
br
" class="k-shadow k-radius overflow-hidden mb-3" data-v-35992c40 data-v-395d4fb4>TurizmŞirketin Aydınlatma MetniKİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİNE İLİŞKİN AYDINLATMA METNİ6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması KanunuİBİS ANKARA İş İlanlarıResepsiyonist pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz.Kaydet Başvur
  • SİTE KULLANIMI
  • VERİ POLİTİKAMIZ
  • YARDIM
  • HAKKIMIZDA
  • SOSYAL MEDYA
Kariyer.net ile İş CebinizdeCopyright © 1999-2024 Kariyer.netKariyer.net bir grup şirketidir.-Kariyer.net Elektronik Yayıncılık ve İletişim Hizmetleri A.Ş. Özel İstihdam Bürosu Olarak 31/08/2021-30/08/2024 tarihleri arasında faaliyette bulunmak üzere, Türkiye İş Kurumu tarafından 17/08/2021 tarih ve 9317662 sayılı karar uyarınca 170 nolu belge ile faaliyet göstermektedir. 4904 sayılı kanun uyarınca iş arayanlardan ücret alınmayacak ve menfaat temin edilmeyecektir. Şikayetleriniz için aşağıdaki telefon numaralarına başvurabilirsiniz. Diğer iller için Türkiye İş Kurumu İstanbul İl Müdürlüğü: 0212 249 29 87 Türkiye iş Kurumu İstanbul Çalışma ve İş Kurumu Ümraniye Hizmet Merkezi : 0216 523 90 26

Kariyer

Benzer iş ilanları

  • Resepsiyonist

    Ankara Otomotiv Servis Hizmetleri A.S.

    • Ankara
    Güçlü kadrosu ve büyüyen ekibi ile bulunduğu sektörde lider olmayı hedefleyen üç ayrı lokasyonda faaliyetlerini yürüten Ankara Otomotiv bünyesinde görevlendirmek üzere '' Resepsiyo…
    • 25 gün önce
  • Resepsiyonist

    EFE MOTORLU ARACLAR TIC. A.S

    • Ankara
    -- Satışa gelen yada arayan müşterilerin randevularını oluşturup sisteme girebilecek. İlanı Şikayet Et Aday Kriterleri Tecrübe Tecrübeli / Tecrübesiz Tecrübe: Tecrübeli / T…
    • 26 gün önce
  • Resepsiyonist

    Mövenpick Hotels & Resorts

    • Ankara
    Misafirlerin check in ve check out işlemlerini standartlar doğrultusunda gerçekleştirmek, Operasyonun eksiksiz ilerlemesini sağlamak, Otelin misafirlere sunduğu tüm hizmet ve ürü…
    • 16 gün önce