Audience & Insight Manager

  • İstanbul
  • Kontrat
  • Tam zamanlı
  • 1 ay önce
DescriptionPosition at GroupMTemel Yetkinlikler:
  • Pazarlama, iletişim, reklamcılık, medya alanlarında lisans veya yüksek lisans eğitimini tamamlamış,
  • Tüketici araştırmaları ve/veya sosyal medya dinleme konusunda en az 5 yıl profesyonel deneyime sahip olan,
  • Güçlü yazılı ve sözlü iletişim becerilerine sahip olan,
  • Tüketici profilleme ve içgörü oluşturma konusunda deneyimi olan,
  • Gelişen tüketici ve pazarlama trendlerini takip eden ve araştıran,
  • Müşteri odaklı, yenilikçi uygulamaları ve trendleri takip edip süreçlerini iyileştiren,
  • Dijital kanallar, ürünler, teknolojiler ve bunların tüketici davranışı üzerindeki etkisini araştıran,
  • Tüketici ve dijital araçlara hakim ve iyileştirme konusunda yönlendirme verebilen,
  • Stres yönetimi sağlayabilen,
  • Analitik düşünme, raporlama ve verileri analiz etme becerisine sahip olan,
  • Yaratıcı ve inovatif düşünme becerisine sahip olan,
  • MS Office programlarına hakim,
  • İyi derecede İngilizce bilen,
  • Takım çalışmasına yatkın, sonuç ve çözüm odaklı çalışabilen,
  • Açık iletişim ve geri bildirim kültürünü benimseyen,
  • Değişime ve yeniliğe açık.
Rol Görev ve Sorumluluklar:
  • Görev ve sorumluluklarda ekibi denetlemesi, yönlendirmesi ve gelişimine katkı sağlaması,
  • Ekip içi iş ve görev dağılımlarını yapabiliyor olması,
  • Tüketici segmentasyonu ve davranışsal veri analizi konusunda deneyimli ve yeni çözümler sunabilmesi,
  • Farklı departmanlar ile iletişim içinde olması ve iş sonuçlarını iyileştirme noktasında uçtan uca bakış açısı sunabilmesi,
  • Dijital pazarlama araçları hakkında genel bilgi sahibi olan ve hedeflenebilir tüketici kitleleri oluşturma noktasında yönlendirme verebilmesi,
  • İş akışları, otomasyon ve yeni teknolojiler aracılığıyla hizmet kalitesini iyileştirme fırsatlarını düzenli olarak aranması,
  • Marka ve tüketici stratejilerinin ve iletişim mesajlarının derinlemesine analiz edilmesi,
  • Müşteri ihtiyaçlarının analiz edilmesi ve KPI’lara uygun en uygun çözümü sunması,
  • Kampanya ihtiyaçları, fikirleri, kitle yaklaşımları vb. konularda çözümler ve önerilerde bulunulması,
  • Marka problemleri için yeni iş geliştirme ve proje takibi becerilerine sahip olması.
GroupMTo help us track our recruitment effort, please indicate in your cover/motivation letter where (vacanciesinturkey.com) you saw this job posting.

Vacancies in Turkey

Benzer iş ilanları

  • Audience & Insight Manager

    • İstanbul
    Description Position at GroupM Temel Yetkinlikler: Pazarlama, iletişim, reklamcılık, medya alanlarında lisans veya yüksek lisans eğitimini tamamlamış, Tüketici araştırmaları …
    • 1 ay önce
  • Audience & Insight Manager Istanbul, Turkey

    GroupM

    • İstanbul
    Description Position at GroupM Temel Yetkinlikler: -Pazarlama, iletişim, reklamcılık, medya alanlarında lisans veya yüksek lisans eğitimini tamamlamış, -Tüketici araştırmal…
    • 1 ay önce
  • Strategic Insights Associate

    JTI Turkiye

    • İstanbul
    You will be supporting to monitor and to report the key market dynamics, consumer & trade insights, JTI and competitor's brand performances. The position will be based in Istanbu…
    • 1 ay önce