Call Center

Tezel Proje Cozumleri

  • Şişli, İstanbul
  • Sürekli
  • Tam zamanlı
  • 12 gün önce
Tezel Proje Çözümleri Call Center Pozisyonu İş İlanıGiriş:
Tezel Proje Çözümleri olarak, müşteri memnuniyetini öncelikli hedef kabul eden dinamik ekibimize katılmak üzere, müşteri ilişkileri yönetiminde yetenekli ve çözüm odaklı bir Call Center Uzmanı aramaktayız. Ekibimizin bir parçası olmak istiyorsanız ve çağrı merkezi alanında kariyerinize yön vermek istiyorsanız, başvurularınızı bekliyoruz.Gereksinimler:
- 22-30 yaş aralığında
- Kadın adaylar
- Lise, Ön Lisans veya Lisans mezunu
- 1-2 yıl deneyime sahip
- İletişim ve problem çözme becerileri güçlü
- Müşteri memnuniyeti odaklı çalışma anlayışına sahipSorumluluklar:
- Gelen çağrıları zamanında ve etkili bir şekilde yanıtlamak
- Müşteri sorunlarına veya taleplerine çözüm sağlamak, gerektiğinde ilgili birimlere yönlendirmek
- Müşteri şikayetlerini kayıt altına almak ve takibini yapmak
- Müşteri memnuniyetini artırıcı iletişim stratejileri geliştirmekYan Haklar:
- Yemek imkânı
- Profesyonel gelişim ve kariyer yükselme fırsatları
- Çalışan dostu bir çalışma ortamıTezel Proje Çözümleri'ne katılmak ve kariyerinize yeni bir yön vermek isterseniz, başvurunuzu bekliyoruz.

Eleman.net

Benzer iş ilanları

  • Call Center

    Alternatif Isi Sistemleri

    • Kağıthane, İstanbul
    ALTERNATİF ISI SİSTEMLERİ Call Center Pozisyonu İş İlanı Giriş Metni: İstanbul Avrupa Yakası, Kağıthane ilçesinde faaliyet gösteren firmamız ALTERNATİF ISI SİSTEMLERİ, müşteri m…
    • 26 gün önce
  • Tahsilat Uzmanı / Call Center

    Kent Hukuk Burosu

    • Bakırköy, İstanbul
    TAHSİLAT UZMANI/CALL CENTER İLANIDIR/Bakırköy İncirli Caddesinde ,Metro ve Metrobüse 5 dk yürüme mesafesinde bulunan Hukuk büromuzun Çağrı Merkezi ekibimiz bünyesinde görevlendiril…
    • 8 gün önce
  • İletişim Merkezi Uzmanı ( Call Center )

    Kento Led

    • Arnavutköy, İstanbul
    İş İlanı: Kento Led İletişim Merkezi Uzmanı (Call Center) Giriş Metni: Kento Led olarak, müşterilerimize etkili hizmet sağlayacak ve çağrı merkezi operasyonlarımızı en iyi şekil…
    • 8 gün önce