Mağaza Süpervizörü (Türkiye Geneli)
Magnolia Bakery
- Türkiye
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Çalışanları desteklemek, yönlendirmek ve motive etmek,
- Fırının düzgün bilgi akışına ve verimli çalışmasına katkıda bulunmak için yönetim ve personel ile açık iletişim hatlarını sürdürmek,
- Politikalara, prosedürlere ve iş atamalarına bağlı kalarak yemek molalarının programlanmasında yardımcı olmak,
- Çalışanı şirket süreci, politikaları, prosedürleri ve iş atamaları konusunda eğitmek.
- Mağazanın günlük açılış ve kapanış süreçlerinde ilgili prosedürü uygulamak ve takibini sağlamak,
- Telefondaki müşterilere yardımcı olarak müşteri hizmetlerini başarılı şekilde gerçekleştirmek, ürün ve sipariş taleplerini cevaplamak.
- Her müşterinin karşılanması ve kabul edilmesi, olağanüstü standartların korunması, sağlam ürün bilgisi ve müşteri hizmetinin diğer tüm bileşenlerini içeren samimi bir ortam sağlayarak her müşterinin ayrıcalıklı müşteri hizmeti almasını sağlamak.
- Müşterilerin etkin bir şekilde aynı kaliteli hizmeti sunması için çalışanı yönlendirmek,
- Müşteri sorunlarını hızlı kararlar alma yeteneği ile çözmek,
- Günlük yapılacak iş listesini oluşturmak, molaları ve bahşişleri yönetmek,
- Doldurulması gereken veya yardıma ihtiyacı olan herhangi bir FOH (front of house) pozisyonunun rolünü üstlenmek,
- Gerekli evrakları veya eğitim materyallerini tamamlamak / doldurmak ve diğer FOH personelinin aynı doğrultuda ilerlemesini sağlamak,
- Bireysel potansiyeli korumak adına her FOH çalışanı için bir gelişim planı oluşturulmasına yardımcı olmak,
- Çalışma alanında iş güvenliği, gıda güvenliği, hijyen kuralları, kalite ve verimlilik odaklı çalışmak.
Eleman.net