• Ulaşım , Yemek , Maaş+Prim , Doğum günü ücreti' Şirketimiz karşılamaktadır. • Kağıthane Seyrantepe metrosuna 1 dk'lık yürüme mesafesinde İş Tanımı: • Müşteriler ile telefon…
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Mesai saatleri hafta içi 08:30 – 18:00 saatleri arasındadır. Dış görünüşüne özen gösterir. İşyerine uygun şekilde giyinir ve kişisel bakımını yapar…
Cronom Bilişim olarak danışmanlık verdiğimiz projemiz için “Çağrı Merkezi Eğitim ve Kalite Uzmanı” pozisyonunda arayışımız bulunmaktadır. Genel Nitelikler Tercihen İletişim Bi…
Tele-Satış konusunda minimum 1 yıl deneyimli veya çağrı merkezi deneyimi bulunan, İleri seviyede İtalyanca bilen ve akıcı konuşabilen Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yük…
Charge Teknoloji yerli bir elektrikli araç şarj cihazı üreticisi ve şarj ağı operatörüdür. Türkiye'ye ek olarak İsviçre, Hindistan, Slovenya, Fransa, Çek Cumhuriyeti, Hollanda gibi…
Teknoser A.Ş., bünyesindeTHYprojemiz kapsamında değerlendirilmek üzere “Çağrı Merkezi Uzmanı/Uzman Yrd.” Arıyoruz. Tercihen ön lisans veya lisans mezunu, Çağrı Merkezi alanınd…
ŞİŞLİ'DE BULUNAN HUKUK BÜROMUZA TAHSİLAT DEPARTMANINDA GÖREV ALMAK ÜZERE TECRÜBELİ TAHSİLAT UZMANI ALIMI YAPILACAKTIR. ÇALIŞMA SAATLERİ 08:30-18:30/HAFTASONU ÇALIŞMASI YOKTUR. k…
Turizm sektöründe faaliyet gösteren, Merkezi Avrupa Yakası - Beşiktaş' da bulunan Kurumumuzun, Genel Merkezinde görevlendirilmek üzere ; Üniversitelerin ilgili bölümlerinde 2 yıllı…
2004 yılında kurulmuş olan Autoland, %100 yerli sermaye ile finansal gücünü profesyonel kadrosuyla birlikte müşterilerinin hizmetine sunmaktadır. Kağıthane'de bulunan merkez ofis…
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Modaselvim Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş " Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı" arayışımız bulunmaktadır. GENEL NİTELİKLER; Tercihen ön lisans & lisans m…
Telefonda etkili iletişim kurabilen, ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi gelişmiş, iş takibinde başarılı, kişisel motivasyonu yüksek Dinamik ve yoğun çalışma ortamına uy…
Firmamız bünyesinde faaliyet gösteren İletişim Merkezi'mizde görevlendirmek üzere "Satış Temsilcisi" arayışımız mevcuttur. Genel Nitelikler En az lise mezunu olmak İletişim be…
Çağrı Merkezi verimliliğini arttırmak, karlılığı sağlamak, süreçleri sadeleştirmek adına süreç ve verimlilik analizleri yapmak, Şirket pazarlama ve satış stratejileri doğrultusund…
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Motivasyonu ve ilişki yönetimi gelişmiş En az lise mezunu (kendini geliştirmiş orta okul mezunuda olabilir) Diksiyonu düzgün, iletişime açık ve ta…
Hizmet sektöründe faaliyet gösteren, teknolojik altyapısıyla hızla büyüyen ve gelişen çağrı merkezimizde, "Mutlu Çalışan Mutlu Müşteri" prensibi ile Bornova Ofisimizde çalışmak üze…
SERİ Bilgi Teknolojileri, (BT) alanında, marka bağımsız çözümler sunan önde gelen bir hizmet sağlayıcısıdır. Türkiye'nin tamamını kapsayan yaygın hizmet ağımız ve her biri kendi al…
Neta Kıbrıs KKTC'de bulunan en prestijli ve güvenilir birçok inşaat firmalarının yetkili acentesidir. Şirketimizin portföyünde bulunan projelerinin sunumu sürecinde 'ÇAĞRI MERKEZ…
Türkiye'nin ilk dijital yayın platformu olan Digiturk, kurulduğu 1999 yılından bu yana imza attığı ilklerle Türkiye'de televizyon yayıncılığına yeni bir bakış açısı getirmiştir. Gü…
Telefon ile etkili iletişim kurabilen,müşteri ilişkilerini ve operasyonel süreçlerini yönetebilecek, İnsan İlişkileri Kuvvetli, Sabırlı, İkna Kabiliyeti Yüksek Ve Müşteri İlişk…
ÇAĞRI MERKEZİ EĞİTİM SATIŞ UZMANI Milli Eğitim bakanlığına bağlı Boğaziçi Campus Eğitim Kurumu'nda Online Eğitimlerimizin satışını yapmak üzere Satış ve Eğitim danışmanlığı yapac…