Diksiyonu düzgün İletişim yeteneği Ekip çalışmasına uyumlu, güleryüzlü, kurumsal projede satış yapabilecek, kendine güvenen, ofis içi veya evde çalışabilecek ekip arkadaşları ara…
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Kadın Hastalıkları, doğum, infertilite (kısırlık) ve üremeye yardımcı tekniklerin uygulamasında sektörün öncü kuruluşlarından Bahçeci Sağlık Grubu T…
Karaköy lokasyonunda bulunan Sigorta sektöründe faaliyet firmamızda 6 ay süre ile görevlendirilmek üzere Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır. - Minimum önli…
Atos Müşteri Hizmetleri Türkiye Hakkında Atos Müşteri Hizmetleri Türkiye, 1997 yılından bu yana çağrı merkezi ve doküman işleme dahil olmak üzere dış kaynak kullanımı hizmetleri …
2010 yılında kurulan HSC GRUP; inşaat, turizm ve hizmet sektöründe doğru adımlarla büyüyerek, liderlik vizyonu ile hareket etmektedir. HSC Grup bünyesinde bulunan ve Batı Akdeniz…
Temizlik ve sağlık sistemleri üretim ve satışında, sektör lideri olan İhlas Pazarlama genç ve dinamik kadrosuna sizler için de yer ayırdı. Samsun'a bağlı Sinop (Boyabat) Yetkili Se…
Türkiye'nin en büyük bağımsız dış kaynak sağlayıcılarından biri olan M Plus Türkiye, 2000 yılında İstanbul'da kuruldu. Ocak 2020'de, Türkiye ve Avrupa'daki 15 lokasyonuyla, 58 ülke…
Temizlik ve sağlık sistemleri üretim ve satışında, sektör lideri olan İhlas Pazarlama genç ve dinamik kadrosuna sizler için de yer ayırdı. Çanakkale Bayiliği'nde istihdam edilmek…
Inova Interaktif Telemarket Sanayi ve Ticaret Limi
İstanbul Anadolu Yakası
Ümraniye'de bulunan ofisimizde görev almak üzere istihdam edilmek üzere " Müşteri Temsilcisi " pozisyonumuz için çalışma arkadaşları aramaktayız. GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI; …
Tercihen Sigortacılık ve Çağrı Merkezi konusunda maksimum 1 yıl tecrübesi olan, Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi gelişmiş, iş takibinde başarılı, kişisel motivasyonu …
MLPCARE, 17 ilde, 31 hastanesi ve 17 bin'e yakın çalışanı ile sağlık sektörüne yön veren en büyük sağlık kurumudur. Çeyrek asır önce Medical Park ile sağlık yolculuğuna başlayan gr…
Türkiye’ nin yenilikçi telekom operatörü Turkcell Superonline, bir Turkcell grup şirketidir. Kendi altyapısını kurmak üzere fiber optik yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkce…
Tıbbi Cihaz ( Dental) Sektöründe faaliyet gösteren şirketimize, diş hekimliği cihaz ve sarf malzemelerinin satış, tanıtım, sipariş vb. işlemleri için gelen çağrıları yanıtlayacak, …
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI En az Lise mezunu, 20-35 yaşları arasında, Minimum 1 Yıllık Çağrı Merkezi tecrübesi bulunan, Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan, Micros…
1996 yılında ilk olarak İstanbul-Levent'teki hastanesinde hizmet vermeye başlayan Dünyagöz, aynı zamanda ülkemizde branş hastaneciliğinde yeni bir dönemin başlamasına öncülük etmiş…
2009 yılından bu yana faaliyet gösteren ve Türkiye'nin önde gelen çağrı merkezlerinden olan Pusula Call Center sektöründe yeni projeler ve çözümlerle ilerlemektedir. Yapılan en iyi…
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu, müşteri odaklı bir yaklaşımla çalışarak şirketin müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen önemli bir rolü üstlenmektedir. Genel Nitel…
Eton İletişim Hizmetleri A.Ş İstanbul ve Sivas olarak 2 farklı lokasyon da telekom, finans, perakende başta olmak üzere, tüm sektörlere Çağrı Merkezi, Şikayet Yönetimi, Müşteri Den…