GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI En az Lise mezunu, 20-35 yaşları arasında, Minimum 1 Yıllık Çağrı Merkezi tecrübesi bulunan, Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan, Micros…
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu, müşteri odaklı bir yaklaşımla çalışarak şirketin müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen önemli bir rolü üstlenmektedir. Genel Nitel…
Vivatinell, Türkiye ve dünyanın bir çok ülkesinde sağlık ve kişisel bakım kategorilerinde lider ve inovasyon temelli markaları ile yıllardır tüketicilerine sağlık ve güzellik sunma…
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Pazarlama departmanı; Çağrı Merkezi Biriminde görev alabilecek, Tercihen İngilizce bilen, Şirketin satışa konu olan tüm projeleri hak…
İyi derecede ingilizce 2 dil olarak arapça diline hakim Kariyerine Araç kiralama firmasında yön vermek istiyorsan En az Lise, tercihen Ön lisans veya Lisans mezunu isen Ofis hay…
Çağrı merkezi sektörünün liderleri arasında yer alan İntia Şirketler Grubu 2007 Yılından itibaren uzman kadrosu teknolojik alt yapısı ve tüm sorunların çözümünün aslında en basite …
Türkiye'nin en büyük bağımsız dış kaynak sağlayıcılarından biri olan M Plus Türkiye, 2000 yılında İstanbul'da kuruldu. Ocak 2020'de, Türkiye ve Avrupa'daki 15 lokasyonuyla, 58 ülke…
Finansal Dönüşüm Kredi Danışmanlık bünyesinde görevlendirilecek çağrı merkezi müşteri temsilcisi aramaktayız, adayların sahip olması gereken özellikler aşağıdaki gibidir; - Terci…
Albaraka Türk Katılım Bankası A.Ş.'nin, Ödeme Sistemleri Operasyon ve Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nde görevlendirilmek üzere; Bankacılık, Sigortacılık, Muhasebe vb. ön lisans bölümler…
Dünya genelinde milyonlarca insanın kullanacağı ürünleri oluşturan bir ekibin bir parçası olacak, yetkinliklerine uygun farklı pozisyonlarda görevlendirmek üzere ekip arkadaşları a…
Hazırlamakta olduğumuz Tv Programları ve çeşitli organizasyonlara katılım sağlamak amacıyla mevcut ve potansiyel müşteri portföyüne yönelik outbound (dış) arama yaparak satışa yöne…
Telefon ve internet üzerinden son kullanıcıların yazılım ve donanım sorunlarını tespit edip çözmek üzere bilgisayar, telefon vb. teknoloji cihazlarını kullanarak, müşterilerin arız…
Ucuzyolu.com markamızda Çağrı Merkezi departmanımız için dinamik, meraklı, gelişme açık ve yeni başarılara katkıda bulunmak için heyecanlı takım arkadaşı aramaktayız. İş Tanımı …
Siparişle ilgili problem yaşayan müşterilerin süreçlerini takip edilip sonlandırılması, Canlı destek konuşmalarının takibi ve sonuçlandırılması, Sosyal medya hesaplarındaki müş…
Antalya, Bursa, Kayseri, Kocaeli, Nevşehir, Ordu(Fatsa, Ünye), Samsun, Trabzon, Şanlıurfa(Siverek), İstanbul(Asya)(Ataşehir) İş Yerinde İş Yerinde 1 gün önce yayınlandı Çal…
Çekmeköy'de faaliyet gösteren çağrı merkezimiz bünyesinde Inbound ve Outbound operasyonlarımız içinde yer alacak, şikayet yönetimi, müşteri memnuniyeti odaklı çalışacak müşteri tem…
Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet …
Çekmeköy'de faaliyet gösteren çağrı merkezimiz bünyesinde Inbound, outbound ve yazılı kanal operasyonlarımız içinde yer alacak, şikayet yönetimi, müşteri memnuniyeti odaklı çalışac…
Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet …