GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI En az Lise mezunu, 20-35 yaşları arasında, Minimum 1 Yıllık Çağrı Merkezi tecrübesi bulunan, Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan, Micros…
Telefon ve internet üzerinden son kullanıcıların yazılım ve donanım sorunlarını tespit edip çözmek üzere bilgisayar, telefon vb. teknoloji cihazlarını kullanarak, müşterilerin arız…
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Kolan Hospital Group olarak; Sağlık sektöründeki zincirimizin ilk halkasını 1997 yılında oluşturduk. Fiziki ve teknolojik alt yapımız ile hem sağl…
Çağrı Merkezi (Inbound & Outbound ), operasyon ve\ veya Fintech tecrübesi olan, MS Office & Çağrı Merkezi ara yüzlerini etkin şekilde kullanabilen, 7/24 vardiya sistemi ile çalış…
Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet …
2009 yılından bu yana faaliyet gösteren ve Türkiye'nin önde gelen çağrı merkezlerinden olan Pusula Call Center sektöründe yeni projeler ve çözümlerle ilerlemektedir. Yapılan en iyi…
Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet …
1996 yılında ilk olarak İstanbul-Levent'teki hastanesinde hizmet vermeye başlayan Dünyagöz, aynı zamanda ülkemizde branş hastaneciliğinde yeni bir dönemin başlamasına öncülük etmiş…
Ucuzyolu.com markamızda Çağrı Merkezi departmanımız için dinamik, meraklı, gelişme açık ve yeni başarılara katkıda bulunmak için heyecanlı takım arkadaşı aramaktayız. İş Tanımı …
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu, müşteri odaklı bir yaklaşımla çalışarak şirketin müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen önemli bir rolü üstlenmektedir. Genel Nitel…
Eton İletişim Hizmetleri A.Ş İstanbul ve Sivas olarak 2 farklı lokasyon da telekom, finans, perakende başta olmak üzere, tüm sektörlere Çağrı Merkezi, Şikayet Yönetimi, Müşteri Den…
• Ulaşım , Yemek , Maaş+Prim , Doğum günü ücreti' Şirketimiz karşılamaktadır. • Kağıthane Seyrantepe metrosuna 1 dk'lık yürüme mesafesinde İş Tanımı: • Müşteriler ile telefon…
Vivatinell, Türkiye ve dünyanın bir çok ülkesinde sağlık ve kişisel bakım kategorilerinde lider ve inovasyon temelli markaları ile yıllardır tüketicilerine sağlık ve güzellik sunma…
Tele-Satış konusunda minimum 1 yıl deneyimli veya çağrı merkezi deneyimi bulunan, İleri seviyede İtalyanca bilen ve akıcı konuşabilen Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yük…
· Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun (Tercihen Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Elektronik Haberleşme Mühendisliği) · Haberleşme alanında en az 1 yıl tecrübeli, · Netw…
Çağın gerekliliklerinin farkında olarak 'dijital' süreçlere önem veren yenilikçi yapımız ve dinamik kadromuzla İstanbul’un iki yakasında toplam 18 kurs merkezi bulunan Atabey Eğiti…
En az Meslek Yüksek Okulu (tercihen Bankacılık ve Sigortacılık) mezunu olmak, MS Office programlarına hakim olmak, SEGEM sertifikasına sahip olmak Erkek adaylar için askerlik gö…
İnternational Bilişim Anonim Şirketi Hakkında; International Bilişim A.Ş. olarak, profesyonel cihaz onarım teknisyenlerimizle sizin için önem arz eden cihazların bakım ve onarımı…
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Mesai saatleri hafta içi 08:30 – 18:00 saatleri arasındadır. Dış görünüşüne özen gösterir. İşyerine uygun şekilde giyinir ve kişisel bakımını yapar…