Genç ve yenilikçi hizmet anlayışı ile sektörün en yeni firması olarak, 2020 yılının başında iş hayatına katılan BCC, müşterilerine her zaman en iyi ve kaliteli hizmet vermeyi öncel…
Cronom Bilişim olarak danışmanlık verdiğimiz projemiz için “Çağrı Merkezi Eğitim ve Kalite Uzmanı” pozisyonunda arayışımız bulunmaktadır. Genel Nitelikler Tercihen İletişim Bi…
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Modaselvim Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş " Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı" arayışımız bulunmaktadır. GENEL NİTELİKLER; Tercihen ön lisans & lisans m…
Modaselvim Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş " Çağrı Merkezi Kalite Uzmanı" arayışımız bulunmaktadır. GENEL NİTELİKLER; Tercihen ön lisans & lisans mezunu, Çağrı merkezi sektöründ…
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI 1998 yılından beri sektörde yer alan Method Research Company, özellikle farklı araştırma teknikleriyle müşterilerine hizmet vermektedir. Kurumsal …
2005 yılından bu yana 4.000'den fazla araç pakı ile sürdürülebilir büyümesine kalite, güven ve uygun fiyat üçgeninde devam eden DOKAY Filo Kiralama'da görevlendirilmek üzere Çağrı …
Nova Arsa Gelistirme Insaat ve Sanayi Ticaret A.s.
İstanbul Anadolu Yakası
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu, müşteri memnuniyetini sağlamak ve müşteri taleplerini karşılamak için önemli bir rol oynamaktadır. Bu pozisyon, müşteri odaklı, iletişim…
Gıda ile temas eden ambalaj malzemesi üretimi yapan , Türkiye'de sektöründe öncü ve global pazarda söz sahibi olan şirketimizde çalışmak üzere ; MESLEK YÜKSEKOKULLARININ KİMYA ,…
Çağrı Merkezi departmanımızın Inbound ekibinde görevlendirilmek üzere; telefon ile gelen müşteri çağrılarını belirlenen kalite standardı çerçevesinde karşılayarak, müşterilerimizin…
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Modaselvim Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş "Çağrı Merkezi Yöneticisi/Yönetmeni" arayışımız bulunmaktadır. GENEL NİTELİKLER Çağrı Merkezi alanında …
Rusya Kalite Sertifikası olan GOST-R ve Ukrayna Ukr SEPRO belgeleri Avrasya Gümrük birliği EAC Sertifikası temini ile ilgili ürünlerin sertifikasını gerçekleştiren ve Rusya devleti…
Türkiye’ nin yenilikçi telekom operatörü Turkcell Superonline, bir Turkcell grup şirketidir. Kendi altyapısını kurmak üzere fiber optik yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkce…
Eton İletişim Hizmetleri A.Ş İstanbul ve Sivas olarak 2 farklı lokasyon da telekom, finans, perakende başta olmak üzere, tüm sektörlere Çağrı Merkezi, Şikayet Yönetimi, Müşteri Den…
3Seas International İç ve Dış Ticaret ailesi olarak İstanbul Kağıthane’de bulunan ofisimizde çalışmak üzere çağrı merkezi satış temsilcisi pozisyonunda çalışacak, Tercihen daha ön…
En az Meslek Yüksek Okulu (tercihen Bankacılık ve Sigortacılık) mezunu olmak, MS Office programlarına hakim olmak, SEGEM sertifikasına sahip olmak Erkek adaylar için askerlik gö…
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi, müşteri memnuniyetini sağlamak ve şirketin müşteri hizmetleri standartlarını karşılamak için müşteri ile iletişim kuran bir pozisyondur. Bu pozisy…
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu ile ilgili daha detaylı bilgi almak ya da diğer iş fırsatlarını incelemek için aşağıdaki sayfaları inceleyebilirsiniz. Sigortacılık H…
Çağrı Merkezi Bölümünde, ''Çağrı Merkezi Görevlisi'' olarak görevlendirilmek üzere çalışma arkadaşı aramaktayız. İşin Tanımı Yönetim tarafından belirlenen amaç ilke ve talimatl…
5 Kasım 2012'de bir Türkiye İş Bankası kuruluşu olarak faaliyetlerimize başladık. İstanbul, Eskişehir ve Ankara'da 2000 'in üzerinde çalışanımızla bankacılığın yanı sıra bireysel e…