Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
ERA OGRETIM KURUMLARI SAN.VE TIC. A.S
- İstanbul
- Sürekli
- Tam zamanlı
- Eğitim sistemi ve kurum hakkında veli ile iletişim kurarak bilgilendirmede bulunmak,
- Verilen hedef arama kotaları doğrultusunda data aramalarını gerçekleştirmek,
- Verilen görev çerçevesinde ilgili ürünlerin tanıtımını yapmak,
- Hizmet kalitesi doğrultusunda görüşme sağlayarak bilgilendirmede bulunmak,
- İhtiyaçların doğru analizini sağlayarak çözümler sunmak,
- En az lise mezunu,
- En az 1 yıl çağrı merkezi tecrübesi olan,
- Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
- Müşteri odaklı davranış biçimini benimsemiş, müşteri sadakati yaratabilecek,
- Diksiyonu düzgün, ikna kabiliyeti yüksek,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Gelişmeye açık, iletişimi iyi kullanan,
- Temsil yeteneğine sahip,
- Hedefler doğrultusunda satış becerilerini geliştirebilecek,
- Güler yüzlü, yüksek motivasyona sahip,
- Tercihen Ümraniye, Çekmeköy, Beykoz bölgesinde ikametgâh eden,
- SİTE KULLANIMI
- VERİ POLİTİKAMIZ
- YARDIM
- HAKKIMIZDA
- SOSYAL MEDYA
Kariyer